نوشته شده توسط : نیما راد

متاسفانه عده ای از مردم سرویس اسپیلت یا سرویس کولر گازی را کاری بیهوده تلقی می کنند یا اینکه به علت مشغله های کاری نسبت به انجام شستشوی اسپیلت ها اهمیت زیادی نمی دهندلازم به ذکر است که سرویس اسپیلت کاری کم هزینه اما با ارزش می باشد . در واقع با سرویس اسپلیت ها می توانید از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر اسپیلت یا حتی از به وجود آمدن خسارات جبران ناپدیر جلوگیری کرد.

تعهد به سرویس اسپیلت در دوره‌های مشخص و سیکل‌های معین سبب می‌گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی‌های این دستگاه، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه‌ها به حداقل میزان ممکن برسد.

سرویس اسپیلت و گردگیری‌های دوره‌ای این دستگاه، ربطی به شرکت سازنده و کیفیت این محصول ندارد و انجام آن برای تمامی برندهای اسپیلت موجود در بازار به‌ویژه در فاصله‌های زمانی معین، ضروری است. عدم سرویس اسپیلت در دوره‌های زمانی مشخص، ضمن افزایش استهلاک قطعات و کاهش کارآیی دستگاه، سبب افزایش مصرف برق و بروز خرابی در این دستگاه می‌گردد.

سرویس اسپیلت شامل :

سرویس پنل داخلی اسپیلت ( فیلترها)
شستن پنل خارجی اسپیلت
تمیزی کویل های اسپیلت
 
هر زمان که شما تصمیم به سرویس وشستشوی اسپیلت خود داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت متخصص ترین تممیرکار,سرویسکار اسپیلت خود را به محل شما اعزام کنیم

اسپلیت در دو بخش گرمایش و سرمایش، کاربرد بسیار زیادی دارد و به دلیل به صرفه بودن و راحتی، بسیاری از کاربران آن را به سایر سیستم های تهویه ترجیح می دهند. عواملی همچون: نوسانات برق، استفاده بیش از حد، ضربه خوردن، خرابی قطعات داخلی، تمام شدن گاز و … منجر به بروز مشکلات جدی در عملکرد این دستگاه شده و مشکلاتی را در کار آن به وجود خواهد آورد.
عمده مواردی که در نمایندگی تعمیر اسپلیت بر تشخیص و رفع آنها تمرکز می شود، کاهش سرما، تولید باد گرم، نشتی آب یا گاز، خاموش شدن ناگهانی، روشن نشدن، صدا دادن و کار نکردن این دستگاه است. در صورت بروز هریک از این مشکلات، بدون شک یک یا چند بخش اسپلیت دچار نقص شده که باید در اسرع وقت شناسایی و تعمیر یا تعویض گردد.
تداوم هریک از موارد ذکر شده، روی قطعات دیگر دستگاه نیز تاثیر منفی گذاشته و زمینه ساز خرابی های جبران ناپذیر خواهد شد. لذا لازم است که در صورت مشاهده ی هرگونه ایراد در عملکرد این دستگاه، اقدامات لازم برای تعمیر آن را انجام دهید.

همکاران ما در مجاز سرویس اسپیلت و تعمیر اسپلیت مرکز فدک تهویه ، با تکیه بر دانش فنی و مهارت بالای خود و استفاده از دستگاه های پیشرفته تعمیراتی، شما را در رفع مشکل یاری خواهند نمود.کلیه تعمیرکار,سرویسکار اسپیلت ما در زیمنه تعمیرات,سرویس اسپیلت دارای تخصص و مهارت کافی می باشند انها در برترین اموزشگاه های سطح شهر مهارت لازم را کسب کرده اند و همچنین دارای سالها تجربه کاری درخشان می باشند. هر کدام از تعمیرکاران ما در زمینه عیب یابی و تعمیرات اسپیلت دارای تخصص و مهارت کافی می باشند.

آموزش تعمیر اسپلیت

آموزش تعمیر اسپلیت، عنوان دوره ای است که نمایندگی تعمیرات اسپلیت در مرکز سخت افزار ایران برگزار می کند. سطح عمومی این دوره برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال کسب اطلاعات جزئی و سطحی در خصوص اسپلیت و روش های نگهداری از این دستگاه هستند. تعمیرکاران مبتدی نیز می توانند در دوره های پیشرفته شرکت کرده و دانش فنی و مهارت خود را ارتقا بخشند. تعمیر برد، تعمیر و تعویض کمپرسور، تعمیرات کندانسور، تعمیر و تعویض موتور، شارژ گاز اسپلیت، تمیز کردن کویل ها و فیلترها و مباحث مشابه، مهم ترین سرفصل های دوره آموزشی تعمیرات اسپلیت محسوب می شوند. پس از پایان دوره های آموزشی می توانید به عنوان یک تکنسین تعمیرات اسپلیت وارد بازار کار شوید. در سایر بخش های سایت می توانید ویدئوها و مطالب متنوعی را در خصوص آموزش تعمیر اسپلیت مشاهده کرده و اطلاعات مورد نظرتان را به دست آورید.

تعمیرات اسپلیت در محل

 


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

امروزه مشتری در کانون توجهات بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار دارد. افزایش تنوع محصولات و خدمات، رقابتی شدن محیط کسب و کارها، تعدد رقبا، تنوع خواسته‌های مشتریان، حرکت به سمت سفارشی‌سازی انبوه به جای تولید انبوه و عواملی از این دست، باعث شده است تا توجه به مشتری و درک نیازهای او بیش از گذشته جزو دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها باشد.

با توجه به اینکه در نرم افزار CRM شاهد یک دید 360 درجه از مشتریان هستیم، لذا پیاده‌سازی درست آن می‌تواند سازمان‌ها را در جهت رفع نیازمندی مشتریانشان یاری رساند.

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا تعاملات خود با مشتریان را در سه بخش اصلی CRM یعنی بازاریابی، فروش و خدمات، ثبت و پیگیری نمایند. در نرم افزار CRM می‌توان تعاملات بین کسب و کارها، مشتریان بالقوه و مشتریان موجود را ثبت نمود.

در اغلب موارد، نرم افزار CRM به صورت مستقل از سیستم‌های دیگر سازمانی مانند نرم افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، نرم افزارهای مالی و حسابداری، نرم افزار انبارداری، نرم افزارهای تخصصی صنایع و ... پیاده‌سازی می‌شود با این تفاوت که امکان یکپارچگی با این قبیل نرم افزارها وجود خواهد داشت، به طوری که جهت تسهیل فرآیندها و هماهنگی واحدهای مختلف، طی یک تعامل دوطرفه با هم در ارتباط بوده و داده‌های مورد نظر بین آن‌ها رد و بدل می‌شود.

درباره نرم افزار CRM بیشتر بدانید

این نکته واضح است که سازمان‌ها و شرکت‌ها در تلاشند تا با ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و ذی‌نفعان خود، رابطه بلندمدتی را با آنان برقرار نموده و رضایتمندی آنان را فراهم آورند. راهکاری که به اجرایی شدن این نوع نگرش کمک خواهد کرد، استفاده از سامانه CRM است. در این مطلب سعی می‌شود تا با بررسی مفاهیم پیرامون سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان از جنبه‌های مختلف، به خوانندگان برای تصمیم‌گیری کمک شود.

مدیریت همه تعاملات مشتری با سازمان کار آسانی نخواهد بود و این مسأله زمانی پیچیده‌تر خواهد شد که واحدهای مختلف سازمان با مشتریان تعامل داشته باشند.

تقویت روابط با مشتریان موجب وفاداری بیشتر آنان به برند می‌شود که این مسأله ارزش بالایی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد خواهد کرد.

CRM چیست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. وقتی در مورد "مدیریت ارتباط با مشتری" (CRM) صحبت می‌کنیم، لازم است تا دورنمای سازمان و چگونگی روابط کسب و کار با مشتریان خود را در نظر داشته باشیم، که می‌تواند در استراتژی‌های کسب و کار، فرآیند یا ابزارهای نرم افزاری نمود پیدا کند.

استراتژی CRM

برخورداری از استراتژی درست CRM یکی از پایه‌ای‌ترین مواردی است که قبل از انتخاب نرم افزار CRM باید بر روی آن تمرکز داشت. در این استراتژی، مدیریت روابط با مشتریان، تیم فروش، فرآیندهای بازاریابی و خدمات و ... مورد توجه قرار خواهند گرفت. فلسفه نهفته در پشت این استراتژی آن است که مشتری، محور همه چیز است و مشتری‌محوری کلید موفقیت سازمان‌هاست. الگویی که می‌تواند در فرهنگ سازمانی نیز تجلی یابد.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

تلفن بیسیم پاناسونیک و باتری آن

حتما یکی از برترین شرکت های تولید کننده و مورد استفاده برای تلفن در منازل ما در کشور ایران، شرکت پاناسونیک است که بیشینه ای بس درخشان دارد و به همین دلیل در این مقاله به بررسی اطلاعات بیشتر در زمینه باتری تلفن پاناسونیک و امکان شارژ باتری قلمی در انها پرداخته ایم.


 

همانطور که گفته شد شرکت پاناسونیک به عنوان یک شرکت بسیار خوش نام در زمینه تولید تلفن منازل چه به صورت بیسیم و چه با سیم عمل کرده است. در گوشی های بیسیم یکی از عواملی که نقش بسیار مهمی در جلب رضایت مشتری دارد باتری به شمار می رود.

از همین رو شرکت پاناسونیک اهمیت بسیار بالایی به تولید باتری هایی با استاندارد های بین المللی داده است. نوع شارژر باتری و جنس خود باتری و از عواملی است که اهمین بسیار بالایی دارد که در مورد تمامی این موارد بحث خواهیم کرد.

معرفی باتری تلفن پاناسونیک و هرآنچه در مورد آن باید بدانید

باطری تلفن بیسیم در مدل های مختلفی وجود دارد . جنس این باطری ها معمولا بر دو نوع است که در آمپر های پایین از نیکل کادمیوم و در آمپر های بالا از نیکل متال هیدرید است .

باتری تلفن پاناسونیک هم به صورت سری شده و هم به صورت دو عدد نیم قلمی شارژی وجود دارد . باطری های نیکل کادمیوم معمولا ظرفیت های کمتری را در خود جای می دهد و باتری های ساخته شده توسط این ماده از نوع باتری های کم ظرفیت هستند .

نوع دیگری از باطری تلفن بیسیم از نیکل متال هیدرید است که به خاطر فلز متال هیدرید ظرفیت آمپری باتری را بالا می برد و در باطری هایی با آمپر بالاتر استفاده می شود .

هر تلفن بیسیم از یک مدل باطری خاص منصوب به آن تلفن استفاده میکند که بوسیله ی یک سری کد های خاص مرتب شده اند . هر کد تعریف شده برای یکسری از گوشی هی تلفن بیسیم استفاده می شود .

برخی از گوشی های تلفن بیسیم نیز از یک جفت باطری نیم قلمی استفاده می شود که بنا به ظرفیت و میزان شارژدهی در آمپر های مختلفی وجود دارد .

بیشتر استفاده باطری های گوشی تلفن در برند های پاناسونیک ، زیمنس، تکنوتل، تلفونیکا و مافکو می باشد که جزو برند های اصلی بازار تلفن بی سیم به حساب می آید.

شارژر باتری قلمی چیست و موارد استفاده از آن چیست؟

شاید با دیدن تیتر بالا برای شما هم سوال شود که دلیل استفاده از ابزاری مثل شارژر باتری قلمی قابل شارژ و نیم قلمی چیست و با توجه به هزینه های بسیار پایین باتری های قلمی و نیم قلمی به هیچ عنوان صرفه ی اقتصادی برای استفاده از شارژر نیست...

اما در جواب شما باید بگویم که هزینه های شما برای مواردی که نیاز به استفاده منظم از باتری دارید در یک بازه زمانی طولانی مدت بسیار بالا رفته و شما می توانید با شارژ و استفاده مجدد از باتری ها این هزینه ها را کاهش دهید.

به موارد بالا تعداد را هم اضافه کنید و به فکر مواقعی بیفتید که شما می توانید تعداد بسیار بالایی از باتری را شارژ کرده و مجدد استفاده نمایید.

انواع شارژر باتری قلمی و نیم قلمی و استفاده آنها:

شارژر باتری قلمی و نیم قلمی در انواع مختلفی وجود دارد که کارایی تمامی آنها یکی است. اما برخی مدل ها و ویژگی های آنها بسیار کارامد است که در ادامه برخی از آنها را برای شما شرح میدهیم.


 

1. قابلیت شارژ سریع برای شارژر باتری قلمی:
واژه شارژ سریع برای گوشی های موبایل بسیار ساده و جا افتاده شده است و این امکان برای شارژر باتری قلمی نیز وجود دارد. شما با استفاده از شارژر هایی که از این قابلیت استفاده می کنند می توانید به سادگی در زمان صرفه جویی کنید.

2. قابلیت اتصال به شارژر فندکی خودرو:
این قابلیت به معنای واقعی کلمه واژه ی قابل حمل را برای شارژر باتری قلمی و نیم قلمی تعریف می کند. (که البته این شارژر ها برای باتری های کتابی نیز موجود است و می توانید روی این گزینه برای آنها نیز حساب کنید)

3. صفحه نمایش و قطع کن اتوماتیک:
صفحه نمایش یکی از مواردی است که اگر به دنبال زیبایی بصری در هر موردی هستید به کمک شما می آید. اما در این مورد استفاده از صفحه نمایش جنبه ی کاربردی بسیار بالایی دارد و شما می توانید میزان شارژ باتری در زمان شارژ چند باتری به صورت همزمان را نیز مشاهده نمایید.
قطع کن اتومات هم به عنوان کاربردی ترین قابلیت شارژر باتری قلمی و نیم قلمی انتخاب شده است و به سادگی می توانید از این مورد برای شارژ باتری های خودتان استفاده نمایید.

4. شارژ هم زمان باتری قلمی و نیم قلمی:
این گزینه هم به شما ازادی عمل برای شارژ همزمان و صرفه جویی در زمان را می دهد که بسیار کاربردی است. به این صورت که دیگر نیاز به صبر برای شارژ یک مدل باتری و سپس به شارژ باتری های جدید ندارید.

دلایل استفاده از باتری قلمی شارژی و شارژر باتری های قلمی:

به گزارش منبع مقاله با توجه به هزینه بالاتر خرید باتری قلمی شارژی و شارژر باتری قلمی برای بسیاری از افراد این سوال به وجود می آید که چرا یک نفر باید از باتری قلمی شارژی استفاده کند. از همین رو در ادامه چند پاسخ به این سوالات برای شما اماده کره ایم:

1. تولید زباله کمتر و کمک به طبیعت:
اولین و مهم ترین دلیل تولید باتری های قلمی و نیم قلمی شارژی برای شرکت های تولید کننده این باتری ها که شرکت پاناسونیک هم یکی از آنهاست کمک به محیط زیست است. باتری های یکبار مصرف تولید زباله بسیار بالایی دارند.
از طرفی به دلیل عدم تفکیک زباله های الکترونیکی از سایر زباله های خشک و تر زینه ی بازیافت این باتری ها بسیار هزینه بر به شمار می رود.
به همین دلیل شرکت های باتری سازی به فکر تولید باتری هایی با توان شارژ افتادند تا میزان این هزینه های بازیافتی و از طرفی تولید زباله الکترونیکی را کاهش بدهند. با این کار سالیانه مقدار بسیار زیادی از سرمایه که صرف این هزینه ها می شود کاهش پیدا کرده است.

2. اقتصادی بودن استفاده از باتری های قلمی و نیم قلمی شارژی در بلند مدت:
شاید هزینه هایی مثل خرید باتری شارژی و شارژر باتری قلمی شارژی برای شما در نگاه اول بالا به نظر برسد اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد که شاید از دید شما پنهان مانده است.
مصرف باتری های شارژی در بلند مدت به دلیل عدم پرداخت برای باتری های فیزیکی جدید به شدت صرفه اقتصادی دارد و از ههمین رو استفاده از این باتری صرفه اقتصادی بالایی دارد.

3. توان استفاده از یک شارژر باتری برای چندین باتری:
باید به این موضوع دقت داشته باشید که خرید این نوع باتری ها به صورت یکباره است و شما می توانید هزار باتری را با استفاده از یک شارژر باتری به صورت دوره ای شارژ کنید. از همین رو مشکل خرید باتری در زمان مورد نیاز را ندارید و به سادگی همیشه یک باتری در دسترس شماست.

معرفی روش خاصی برای انتخاب شارژر باتری قلمی:

در مقاله انتخاب باتری مناسب در سال 2021 به بررسی روند انتخاب شارژر باتری برای شما پرداخته است و جالب است بدانید که این مقاله توسط شرکت پاناسونیک منتشر شده است که همیشه از برترین های این محصول بوده است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟

از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

صابون گیاهی

کدام صابون گیاهی را انتخاب کنم ؟

درصورتی‌که کاملا با جنس پوستی که دارید آشنا هستید، یک قدم جلوترید و می‌توانید با آشنایی بهتری، صابون دلخواهتان را انتخاب کنید.

◄ صابون‌های اسطوخودوس، ارگان یا زیتون بهترین گزینه برای پوست‌های حساس هستند.

◄ صابون‌های قهوه، گل سرخ، زردچوبه، زغال، عسل و تقریبا همه انواع صابون‌های گیاهی برای پوست‌های معمولی مناسب هستند و می‌توان بدون نگرانی آن‌ها را استفاده کرد.

◄ پوست شما از نوع پوست مختلط است؟ شک نکنید که صابون گل سرخ، آلوئه ورا یا زینک اکساید بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

◄ صابون‌های گل سرخ، قهوه، سفید آب، خاک رس یا زغال هم منتظر هستند تا دوستانی با پوست چرب به سراغشان بیایند.

◄ و درصورتی‌که پوست خشکی دارید در سبد خریدتان از انواع صابون‌ چای، عسل، لیمو، گلیسیرین و صابون لوندر یا اسطوخودوس اضافه کنید.

مهم: به خاطر داشته باشید که برای مصرف هریک از انواع این صابون‌های گیاهی باید با نظر و تجویز پزشکان پیش بروید. درصورتی‌که به‌طور مرتب تحت نظارت پزشک متخصص پوست و مو هستید، حتما در مورد استفاده از صابون موردعلاقه‌تان با او مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

۵ اشتباه رایج هنگام خرید مبل

اشتباهاتی وجود دارد که مردم اغلب هنگام خرید یک کاناپه مرتکب می‌شوند.

این ها چیزهایی کوچک هستند که به راحتی نادیده گرفته می‌شوند.

اما تمام اشتباهات خرید و فروش مبل در اینجا تاثیر بزرگی بر رضایت شما از خرید مبل دارند.

 

1.خریدن مبل که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است

این ممکن است معمول‌ترین اشتباه همه باشد . این اتفاق زمانی می‌افتد که شما فضای خود و یا مبل خود را اندازه‌گیری می‌کنید و گاهی هم به هر دوی آن‌ها بی‌توجهی می‌کنید.

یک مبل ممکن است در یک نمایشگاه کوچک به نظر برسد ، اما می‌تواند برای اتاق شما خیلی بزرگ باشد ، بنابراین شما می‌توانید فضا و یا مبل خود را اندازه بگیرید تا مشکلات زیادی ایجاد کنید .

به غیر از اندازه‌گیری به اندازه فضا توجه کنید . مبل شما باید شبیه مبل دیگرتان باشد و طوری نباشد که به نظر برسد خیلی بزرگ باشد یا خیلی کوچک باشد.

 

2.خرید یک مبل بدون تلاش

همان طور که مبل شما نباید زیاد بزرگ باشد و یا برای فضا خیلی کوچک باشد، نباید زیاد بزرگ باشد و یا برای شما خیلی کوچک باشد.

اگر بلند هستید، مطمئن شوید که صندلی به اندازه کافی عمیق است که به شما اجازه می‌دهد در راحتی بنشینید.

اگر شما خیلی بلند نیستید و یا زانوهای بلندی ندارید به دنبال یک صندلی سطحی بگردید که به شما اجازه می‌دهد به راحتی از آن بیرون بیایید.

هیچوقت یه کاناپه رو بدون اینکه امتحانش کنید، خریداری نکنید. 

اگر تختخواب شو هستش تخت رو امتحان کنید و روش درازبکشید، سعی کنید راهی پیدا کنی که تو خونه ازش استفاده کنی.

اگر می‌خواهید روی نشمین چرت بزنید، مطمئن شوید که ابعاد متناسب با قد شما باشه.

 مطمئن شوید که بالش‌ها و پشتی نرم  و تشک ها محکم و طبی باشند.

 

3.خرید مبل سبک اشتباه

مبل شما باید با سبک بقیه مبلمان های  شما هماهنگ باشد. باید یکی باشند، باید یکی باشند، نه فقط به لحاظ زیباشناسی، بلکه این سبک خاص برای شما نیز هست.

نحوه کارکرد مبلمان می‌تواند با امتحان کردن آن مشخص شود اما با دقت به طراحی نگاه کنید تا از خرید چیزی که کاملاً خارج از سبک چیدمان منزل است جلوگیری کنید.

هر خانه یک سبک غالب دارد، و اگر یک مبل بخرید که با آن همراه نشود، می‌تواند یکچیز بزرگ باشد مگر این که شما در ادغام کردن با یکدیگر ماهر باشید.اگر میخواهید ایمن باشید، توجه دقیقی به نحوه قرار گرفتن مبل در کنار سایر لوازم خود داشته باشید.

 

4.انتخاب پارچه یا رنگ غلط برای مبل خود

انتخاب پارچه مناسب برای مبل شما می‌تواند یک اشتباه گران‌قیمت باشد.

ترکیب‌بندی پارچه خود را براساس نحوه استفاده از مبل و جایی که قرار است در آن قرار دهید تنظیم کنید.

اگر شما مبل خود را برای منطقه‌ای از خانه خود بخرید که به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی قبل از این که شانس لذت بردن از آن را داشته باشید، پارچه یا رنگ ظریف کثیف شده ویا ضربه دیده و از بین خواهد رفت .
انتخاب رنگ نادرست برای پارچه نیز می‌تواند یک اشتباه جدی باشد . همیشه یک ایده خوب برای خانه انتخاب کنید و رنگ دیوار و نور را هم در نظر بگیرید. 
همیشه رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و می‌توانید با آن زندگی کنید.

رنگ‌ها را براساس گرایش‌ها یا فقط یک هوس انتخاب نکنید . برای سال‌ها مجبور خواهید بود با آن رنگ زندگی کنید

 

5.خرید مبل با کیفیت ضعیف

همیشه ملاحظات بودجه‌ای وجود دارد, اما خرید یک مبل با کیفیت تضمین می‌کند که در ظرف چند سال هیچ هزینه ای جهت خرید مبل نمی پردازید. 
خرید یک مبل با کیفیت خوب باعث پس‌انداز پول در طولانی‌مدت می‌شود.

برای مشاهده مطالب مربوط به مبل به مجله خبری مبلمان آرا سوفا بروید.



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

تبلیغات در گوگل چگونه صورت می گیرند ؟

تبلیغات گوگل به این صورت است که یک فرد شروع به جستجو در گوگل می کند . سپس گوگل تعیین می کند که کلید واژه استفاده شده توسط جستجوگر آیا به کلید واژه تبلیغ کننده برای آن پول پرداخت کرده شباهت دارد یا خیر ؟

در صورتی که کلمه جستجو شده توسط فرد به کلید واژه تبلیغ کننده شباهت داشته باشد بازی مانند یک مزایده شروع می شود . در واقع هدف  این مزایده را می توان تعیین رتبه تبلیغات در گوگل ادوردز دانست . که توسط دو متغیر با نام های حداکثر پیشنهاد و نمره کیفیت تبلیغات در گوگل رتبه بندی می شوند .

متغیر نمره کیفیت بر اساس نمره سئو مشخص می شود . هر چقدر نمره سئو تبلیغات در گوگل ادو روز بیشتر باشد ، رتبه تبلیغات در گوگل ادوردز  نیز بالاتر خواهد بود . سپس گوگل ادوروز با توجه به بیشتری مقدار مبلغ پرداختی برای تعرفه های گوگل تبلیغات را رتبه بندی میکند .
 

بودجه تعرفه های تبلیغات گوگل :

هنگامی که شما از بین تعرفه های تبلیغات گوگل یکی از آنها را انتخاب می کنید می توانید در تنظیمات تبلیغات خود بودجه روزانه مد نظر بگیرید.یعنی تعیین کنید که روزی چقدر برای تبلیغات در گوگل هزینه پرداخت می کنید .

برای مثال تصور کنید شما میخواهید روزانه تنها 25 سنت از شما بابت هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز  کسر شود . برای این هزینه طبق تعرفه های تبلیغات گوگل مشخص می شود که می توان چند کلیک در روز خریداری کرد. برای مثال ممکن است با 25 سنت شما نتوانید حتی یک کلیک هم خریداری کنید . اما ممکن است با توجه به انواع متفاوت تعرفه های گوگل بتوانید چند کلیک خریداری کنید .

مزایای تعرفه های تبلیغات گوگل :

زمان بندی برای تبلیغات گوگل :

زمانبندی برای تبلیغات گوگل یا برنامه ریزی برای تبلیغات گوگل تنظیماتی است که برای مشخص کردن تعرفه های تبلیغات گوگل انجام می شود .شما می توانید از طریق آن بازه زمانی نمایش تبلیغات در گوگل را برای کاربران گوگل ادوردز مشخص کنید .

مشخص کردن منطقه برای تبلیغات گوگل :

شما می توانید با توجه به انتخاب یکی ار تعرفه های تبلیغات در گوگل مشخص کنید که تبلیغات گوگل شما در چه مناطقی برای کاربران به نمایش گذاشته شود . برای مثال اگر فروشگاه شما مختص به شهرستان بروجرد است . شما می توانید مشخص کنید که تبلیغات گوگل شما نیز تنها در شهرستان بروجرد به نمایش گذاشته شود .

هدف گیری محدوده جغرافیایی مزیتی بسیار عالی از طرف تعرفه های تبلیغات در گوگل است که می تواند راهی عالی برای کسب سود از استفاده مشتریان از تلفن همراهشان ، عادت های خرید روزانه آنها و... باشد . اما باید توجه داشته باشید که شما می توانید بودجه بیشتری برای برای تعرفه های تبلیغات گوگل در مکان های خاص و مورد نظر خودتان قرار دهید .



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است.

 در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد.

امیر شریفی با مطالعه‌ی بیوگرافی و سرگذشت آدم‌های موفقی مثل استر هیکس ، ناپلئون هیل ، کوین ترودو ، دیل کارنگی، مارک فیشر، مایکل تالبوت، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، تی هارو اکر، جوزف مورفی، پل مکنا، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، وین دایر، آنتونی رابینز، فلورانس اسکاول شین، ریچارد باخ، جک کنفیلد، والاس وتلز، برایان تریسی، جان گری و باربارا دی آنجلس توانسته‌ است مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین راهکارهای موفقیت را برای علاقمندان و طرفداران خود فراهم کند.  

در همان ابتدای فعالیت، اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی ، بیش از ۳۵ هزار طرفدار پیدا کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

امیر شریفی را به عنوان استاد مطلق قانون جذب و یکی از برجسته ترین اساتید شناخته‌شده‌ی دوره‌های موفقیت در ایران می شناسند. امیر شریفی در این اپلیکیشن سعی کرده است تا ساده‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دستیابی به موفقیت را برای کاربران شرح دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این اپلیکیشن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

 

سرفصل‌های دوره کارشناس جذب شوید

  • خواب‌ و بیدار
  • ارتعاش و مدارها
  • اگر اسکار را می‌گرفتم
  • شنا کردن در جهت جریان
  • سودوکو و تغییر اطرافیان
  • اهداف ناخواسته مشخص می‌شوند
  • قطب‌نما
  • نقش خاطرات
  • جایگاه توبه
  • شکرگزاری پاک‌سازی
  • ۲ فایل تخصصی روابط 
  • ۲ فایل تخصصی ثروت
  • ۲ فایل تخصصی سلامتی
  • و…

در اینجا صرفا اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن امیر شریفی به شما خواهیم داد. اگر میخواهید در مورد " دوره کارشناس جذب شوید " بیشتر بدانید این صفحه را بخوانید.

اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی چه ویژگی‌هایی دارد؟

این اپلیکیشن پرطرفدار و محبوب با هدف انتشار دوره‌های آموزشی در بین کاربران طراحی شده است. اکنون کاربران گوشی‌های اندروید و IOS می‌توانند آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنند. کاربران می‌توانند در ازای پرداخت آنلاین، دوره‌های آموزشی موفقیت را تهیه کنند. این آموزش‌ها که در قالب فایل‌های ویدئویی و پادکست هستند، می‌توانند زندگی شما را دگرگون کنند.

مهم‌ترین اهداف نصب اپلیکیشن امیر شریفی عبارت است از:

  1. انتخاب هدف و اعتقاد به قانون جذب برای دستیابی به اهداف مهم در زندگی
  2. پیدا کردن شغل مورد علاقه و افزایش انگیزه برای کار کردن
  3. رسیدن به ثروتی که همیشه در آرزوی آن بوده‌اید
  4. رسیدن به آرامش فکری و کنار گذاشتن دغدغه‌های ذهنی
  5. برقراری ارتباط دوستانه‌تر با اطرافیان و کاهش مشاجرات
  6. داشتن یک زندگی شاد و بدون دغدغه
  7. خوش‌بینی و رشد تفکر مثبت برای جذب اتفاقات خوشایند و کنار زدن اتفاقات تکراری و ناخوشایند

آنچه در اپلیکیشن پرورش افکار شما را مجذوب خود می‌کند، توضیح نکته به نکته‌ی راه‌های موفقیت است. موشکافی کامل تمامی تکنیک‌های آرامش ذهنی و موفقیت به گونه‌ای است که فهم ویدئوهای آموزشی را برای تمامی کاربران آسان می‌کند. بنابراین حتی مبتدی‌ترین کاربران هم می‌توانند به راحتی از این آموزش‌های ساده اما علمی، استفاده کنند.

دریافت و نصب این اپلیکیشن به صورت رایگان است که در دسترس تمامی کاربران در ایران و خارج از ایران قرار دارد و در صورتی که بخواهید از دوره های آموزش آن استفاده کنید لازم است پرداخت آنلاین درون برنامه ای صورت بگیرد.

آنچه در اپلیکیشن امیر شریفی می‌آموزید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های آموزشی در اپلیکیشن پرورش افکار به قانون جذب اختصاص دارد. این قانون که از سوی برجسته‌ترین افراد موفق دنیا نیز پذیرفته شده، اکنون به اثبات رسیده است.

به همین دلیل طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. در این قانون شما به خوبی یاد می‌گیرد که هیچ یک از خواسته‌ها، آرزوها و آمال‌ها دست نیافتنی و غیرممکن نیستند.

بلکه این باور و ذهن شماست که گاهی آن‌ها را دست نیافتنی می‌کند. پس باید بیاموزید که رسیدن به موفقیت ممکن است.

در اپ امیر شریفی نکات و راه‌حل‌های زیادی برای قانون جذب به شما گفته می‌شود که رسیدن به موفقیت را برای شما آسان می‌کند. هنوز هم کسانی وجود دارند که به این قانون بی‌اعتقادند.

اغلب مردم تصور می‌کنند موفقیت، خوشبختی و دستیابی به هدف براساس انتخابِ تقدیر و سرنوشت است. پس ما هیچ نقشی بر روی آینده‌ی خود نداریم.

امیر شریفی در این اپلیکیشن به شما خواهد گفت زندگی در دستان شماست. قانون جذب یکی از راه‌های به دست گرفتن سرنوشت و آینده است. پس زندگی خود را به بادهای سرنوشت نسپارید و خودتان از هم اکنون برای تغییر آینده و دستیابی به موفقیت تلاش کنید.

در حال حاضر برای دانلود نسخه ios و android اپلیکیشن پرورش افکار باید وارد کانال تلگرام پرورش افکار شوید و  با کمک گرتفن از ادمین های پروش افکار اقدام به دانلود آن ها برای اندروید و ios نمایید

آنچه برای در این اپلیکیشن به شما گفته می‌شود، عبارت است از:

  • BURNING DESIRE یا اشتیاق سوزان

در این اپ شما به خوبی یاد می‌گیرید که چطور بدون توقف، برای رسیدن به اهداف و موفقیت شور و شوق داشته باشید. برای رسیدن به هر آرزویی، داشتن انگیزه و اشتیاق ضرورت دارد. در اپلیکیشن پرورش افکار، ذهن شما دقیقاً به سمتی حرکت می‌کند تا بتوانید شور و اشتیاق برای دستیابی به هدف را افزایش دهید. آموزش‌های این اپلیکیشن آنقدر این تفکرات را در شما فراگیر و بزرگ می‌کند که هر لحظه برای رسیدن به هدف خود هیجان‌زده می‌شوید.

  • نگرانی را کنار بگذارید

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که در اپلیکیشن امیر شریفی درباره‌ی قانون جذب به خوبی یاد می‌گیرید، کنار گذاشتن نگرانی‌ها نسبت به آینده و فرداست. با فراگیری آموزش‌های این اپ شما می‌آموزید چطور در لحظه زندگی کنید و از امروز خود لذت ببرید. در عین حال که برای فردا برنامه ریزی می‌کنید، نباید نگران آن نباشید. در این آموزش‌ها قادرید مسیر آینده را برای خود مشخص کنید و به وضوح ببینید که در آینده در کدام پله‌ی پیشرفت و ترقی قرار می‌گیرید.

البته اشتباه نکنید! اپ پرورش افکار برای شما تصمیم نمی‌گیرد و آینده‌ی شما را مشخص نمی‌کند. بلکه شما خودتان هستید که راهی برای موفقیت خود پیدا می‌کنید و انگیزه و شور و شوق خود را افزایش می‌دهید. پس طبیعی است که با داشتن دیدی بلند نسبت به فردا، نگرانی‌ها و استرس‌ها هم چمدان خود را می‌بندند و از دیار ذهن شما می‌رود.

یک کوهنورد وقتی حتی اگر برای اولین بار در حال صعود به یک کوه غریب باشد، هیچ ترس و نگرانی از بالا رفتن ندارد. زیرا اگر چه در مسیر رسیدن به قله هیچ تابلویی در مقابل او نیست. اما او از ابتدا مسیر قله را می‌بیند و می‌داند که قرار است به کجا برود. پس با چشمی روشن و دیده‌ای باز برای بالا رفتن تصمیم می‌گیرد.

امیر شریفی به شما خواهد گفت وقتی در بی‌هدفی زندگی گم شده‌اید و نتوانستید آینده را ببینید، چطور راه خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن پرورش افکار برای دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است و به زودی نسخه جدیدتر و حرفه ای تر این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/parvaresheafkar-app/

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 

 

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است.

 در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد.

امیر شریفی با مطالعه‌ی بیوگرافی و سرگذشت آدم‌های موفقی مثل استر هیکس ، ناپلئون هیل ، کوین ترودو ، دیل کارنگی، مارک فیشر، مایکل تالبوت، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، تی هارو اکر، جوزف مورفی، پل مکنا، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، وین دایر، آنتونی رابینز، فلورانس اسکاول شین، ریچارد باخ، جک کنفیلد، والاس وتلز، برایان تریسی، جان گری و باربارا دی آنجلس توانسته‌ است مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین راهکارهای موفقیت را برای علاقمندان و طرفداران خود فراهم کند.  

در همان ابتدای فعالیت، اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی ، بیش از ۳۵ هزار طرفدار پیدا کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

امیر شریفی را به عنوان استاد مطلق قانون جذب و یکی از برجسته ترین اساتید شناخته‌شده‌ی دوره‌های موفقیت در ایران می شناسند. امیر شریفی در این اپلیکیشن سعی کرده است تا ساده‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دستیابی به موفقیت را برای کاربران شرح دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این اپلیکیشن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

هاست وردپرس چیست؟ کاربرد و ویژگی­‌های هاست وردپرس

یکی از انواع هاست برای میزبانی، هاست وردپرس است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فراسو، هاست وردپرس بر روی سیستم عامل لینوکس با رابط کاربری یا کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل است که در بین انواع هاست محبوبیت زیادی در بین مشتریان خود دارد. از آنجا که در حال حاضر اکثر وب سایت­ها بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند، و وردپرس به دلیل داشتن پلاگین­های زیاد در مخزن خود مجبور به استفاده از منابع سرور است. داشتن پلاگین­های زیاد به وردپرس خاصیت منعطف بودن می­‌دهد، بنابراین بهتر است برای حفظ این انعطاف و جلوگیری از استفاده بیش از حد از سرور از یک هاست وردپرس ویژه که منابع سخت افزاری و نرم افزاری قوی دارد استفاده کنیم. البته امروزه اکثر شرکت ­های ارائه دهنده خدمات هاستینگ مانند هاست لینوکس و هاست ویندوز از وردپرس پشتیبانی می­‌کنند. به طور کلی با توجه به سرویس­های مختلفی که وب سرورها ارائه می­‌دهند، تعریف دقیق و استانداردی برای هاست وردپرس وجود ندارد، اما در ادامه به مزیت­های هاست وردپرس، نحوه عملکرد آن و ویژگی­های آن می­پردازیم.

هاست وردپرس مدیریت شده چیست؟

به طور کلی یک هاست وردپرس مدیریت شده با هاست وردپرس که اکثر شرکت­های هاستینگ ارائه می­‌دهند متفاوت است. سایت وردپرسی wordpress.org که “Matt Mullenweg” مالک آن است معروف­ترین سایت وردپرسی است و سایت “wordpress.com” یک نسخه نصب سفارشی وکنترل شده وردپرس را ارائه می­دهد که با توجه به محدودیت­‌ها و قوانینی که دارد به همراه با تم­ها، پلاگین­ها، میزبانی و هزینه ماهانه ارائه می ­­شود.

عملکرد هاست وردپرس چگونه است؟

بیایید با یک مثال عملکرد هاست وردپرس را بررسی کنیم. یک زمانی شما تصمیم می گیرد یک خانه بخرید. این خانه از قبل ساخته شده است و آماده برای زندگی کردن است، شما خانه را می خرید و شاید پس از آن، خانه را مطابق با میل و سلیقه خود تغییر دهید و در آن زندگی کنید. اما گاهی اوقات شما سازنده یک منزل هستید و نقشه و جزئیات خانه را شما مشخص می­‌کنید.

پیشنهاد میکنیم برای مشاهده بهترین هاست وردپرس به این مجله از سایت ویرگول بروید.

در دنیای اینترنت و وب، ثبت دامنه مانند آدرس خانه و خرید هاست شبیه به اجارۀ یک خانه است. زمانی که یک هاست معمولی می­ خرید مانند این است که یک خانه از قبل ساخته شده را می­ خرید، اما خرید یک هاست وردپرس، یعنی اینکه شما سازنده آن خانه هستید. شرکت‌های ارائه دهنده هاستینگ که هاست وردپرس ارائه می ­دهند، از طریق وردپرس سریعتر، بهتر و با امنیت بیشتری می­‌توانند سرویس دهی کنند. وب سایت­‌هایی که بر روی وردپرس راه اندازی می­‌شونداز منابع متفاوتی استفاده می ­کنند، به همین دلیل برای ایجاد هاست وردپرس دامنه وسیعی وجود دارد که باعث می­‌شود وردپرس موثرتر از نصب معمولی بر روی هاست اشتراکی یا سرور مجازی راه اندازی شود. تمام ویژگی‌های لازم برای میزبانی سایت‌های وردپرسی از قبل بر روی هاست وردپرس کانفیگ و پیکربندی می‌شود.

ویژگی­ های هاست وردپرس چیست؟

در هاست وردپرس علاوه بر خدمات و ویژگی ­هایی که در هاست اشتراکی وجود دارد، یک سری خدمات دیگری نیز توسط شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ وردپرسی نیز ارائه می ­شود:

هاست وردپرس برای عملکرد بهتر وردپرس نباید محدودیت توابع php داشته باشد. 

کانفیگ سرور هاست وردپرس باید حرف ه­ای انجام بگیرد و منابع سخت افزاری قوی روی سرور باشد. 

یکی از مهم­ترین مواردی که باید در هاست وردپرس وجود داشته باشد این است که تعداد سایت کمی بر روی سرور وجود داشته باشد. 

سروری که خدمات هاست وردپرس ارائه می­‌دهد باید مدیریت شده و بهینه برای سیستم وردپرس باشد. 

هاست وردپرس نباید محدودیت­ های ماکزیمم تعداد پست و و ماکزیمم حجم آپلود داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ازدواج و برگزاری جشن عروسی یکی از مهم ترین و خاص ترین اتفاق هایی است که به طور حتم برای هر کسی اتفاق می افتد. نکته جالب این است که امروزه دیگر برگزاری این نوع مراسم ها به سهولت گذشته نیست بلکه امروزه برگزاری این مراسم ها با توجه به مدرن شدن افراد و جامعه با گذشته بسیار متفاوت شده است از این رو زوج های جوان برای برگزاری مراسم دغدغه های گوناگونی را دارند. پکیج عروس چه کمکی می کند؟

پکیج عروس چیست و به چه خدماتی گفته می شود ؟

برای بیشتر زوج ها یکی از مهم ترین دغدغه های یک مراسم خوب و با شکوه علاوه بر انتخاب مکان برگزاری جشن مواردی مثل انتخاب آتلیه عکاسی، آرایشگاه ، خرید عروس و داماد و . . . است که حتما باید انجام شوند اما ممکن است تا به دلیل بسیاری از مشکلات و کمبود زمان بسیاری از زوج ها برای انتخاب این موارد دچار سردرگمی و یا بی برنامگی شوند؛ که مطمئنا خوشایند نخواهد بود از این رو و برای روبرو نشدن با چنین مشکلاتی و برای کمک به زوج های جوان برای داشتن یک مراسم لوکس و فوق العاده امروزه شرکت ها و مراکزی تأسیس‌ شده‌اند که می ‌توانند تمامی امور عروسی از صفر تا صد را با کیفیت مناسب و عالی در یک پکیج عروس ارائه دهند و تمام موارد را با موفقیت به انجام برسانند و شما را در خلق یک شب رویایی همراهی کنند.

همه ما می دانیم که برای خلق بهترین لحظات و ثبت بهترین خاطرات از شب عروسی و برای داشتن یک مجلس عروسی حرفه ای وجود یک مدیر توانا و قابل قبول و مسئولیت پذیر بسیار ضروری است داشتن پتانسیل مدیریتی قوی در فردی که برگزاری تشریفات عروسی را بر عهده می گیرد بدون شک میزان نگرانی و استرس زوج ها را در برگزاری مراسم به حداقل خواهد رساند از این رو موسسه ای که شما تمام امور مراسم تان را به آن ها واگذار می کنید باید دارای پتانسیل بالایی باشد تا تمام کارها بدون کم و کاست انجام شود.

کاهش وزن و لاغری با انجام 5 عادت در هنگام خواب
مشاهده

از جمله کارهایی که بر عهده خدمات مجالس می باشد می توان به : مکان برگزاری عروسی ،  چینش دکور ، انواع پذیرایی ها ، فیلم برداری ، گل آرایی و تزئین ماشین عروس  . . . اشاره داشت که این موسسات می توانند مراسم شما را بدون کوچ کترین مشکلی و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

موسسه خدمات مراسم عروسی

درباره ی موسسات برگزار کننده جشن های عروسی باید بگوییم که این موسسات با توجه به استقبال بسیاری که از آن ها شده است چند سالی است که توانسته با مدیریت دقیق و بسیار منظم مسئولیت انجام مراسم های عقد و ازدواج و یا سایر مراسم های رسمی و غیر رسمی را بر عهده بگیرد این موسسات تمامی مراسم ها را با تشریفات بسیار خاصی انجام می دهند، و از آن جایی که مراسم عروسی و ارائه خدمات برای آن یکی از مهم ترین مراسم هایی است که مجموعه های ارائه دهنده خدمات مجالس برگزاری آن را برعهده می گیرند از این رو در زمینه برگزاری مراسم ها بسیار متنوع عمل می کند ما در ادامه این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با خدمات این موسسات توضیحاتی را ارائه می دهیم :

پکیج عروس شامل چه خدماتی است؟

* آماده کردن کارت عروسی

* ارائه ماشین عروس با تزئین آن

* ارائه باغ عروسی

* دیزاین و طراحی داخلی باغ

* پذیرایی از مهمان ها در مجلس عروسی

* گل آرایی عروسی

* چیدمان و دکوراسیون داخلی تالار و باغ عروسی

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

5 کليد موفقيت براي جمع بندی کنکور

 

1 ـ  ساعت مطالعه ت رو افزايش بده !

براي جلوگيري از کاهش احتمالي ساعات مطالعه، همانند ماه‌هاي قبل که قصد شروع به مطالعه را داشتيد، توصيه مي‌کنيم که مدت زمان مطالعه خود را در نظر داشته باشيد و سعي کنيد که هر روز، بهتر از روز قبلِ خودتان باشيد.

به نقل از پيک سنجش؛ توجه داشته باشيد که در اين مدت، فقط بر اساس وضعيت مطالعات قبلي و ميزان پيشرفت خودتان، برنامه‌ريزي و اقدام کنيد و به هيچ وجه خودتان را با ديگران مقايسه نکنيد. هر شخص در مسير آمادگي براي شرکت در آزمون سراسري، وضعيت منحصر به خودش را دارد؛ بنابراين، لزومي به مقايسه خود با ديگران نيست و انجام اين کار، نه تنها کمکي به حل مشکل احتمالي شما نمي‌کند، بلکه موجب استرس شما در اين ايام سرنوشت‌ساز نيز خواهد شد.

 

2ـ  از خلاصه نويسي ها به درستي استفاده کن !

اگر تا به حال، مطالعه دروس و منابع آزمون سراسري را مطابق برنامه انجام داده و خلاصه درس هم تهيه کرده‌ايد، سعي کنيد که در فرصت باقي‌مانده، از اين خلاصه‌ها استفاده کنيد، و چنانچه تا به حال موفق به اتمام مطالعه خود نشده‌ايد، سعي کنيد تا پايان ارديبهشت ماه انجام اين کار به اتمام برسد و زمان باقي مانده را به مطالعه و مرور يادداشت‌برداري‌ها و خلاصه‌ها بپردازيد. در زمان باقي مانده تا کنکور، بهترين منبعي که مي‌توانيد براي مرور مباحث مختلف از هر درسي استفاده کنيد، همين خلاصه‌ها و يادداشت‌هايي هستند که در حين مطالعه تمام دروس در طول سال تحصيلي تهيه کرده‌ايد.

خواندني ها : درصد رتبه هاي برتر کنکور 99

3 ـ  از دروس عمومي غافل نشو !

دروس عمومي را هم در کنار دروس اختصاصي مطالعه کنيد و بر اساس ميزان تاثير و اهميت آن در کنکور سراسري، وقت صرف کنيد. سعي کنيد که دروس عمومي را هم جدي بگيريد و از اهميت مطالعه اين دروس در زمان باقي‌مانده تا آزمون سراسري غافل نشويد.

علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومي، حتماً اقدام به تست زدن در شرايطي مشابه آزمون سراسري بکنيد. اين آزمون‌ها، سرعت عمل شما را افزايش مي‌دهد و باعث افزايش دقت شما در مواجهه با تست‌هاي اصلي دروس عمومي در آزمون سراسري مي‌شود؛ از سوي ديگر، در آزمون‌هاي آزمايشي يا شبيه‌سازي شده، چنانچه در مبحث خاصي يا هر موضوع ديگري در چند آزمون احساس ضعف کرديد، سريعاً مي‌توانيد اقدام به رفع مشکل خودتان در آن مبحث خاص کنيد.

در آزمون‌هاي شبيه‌سازي شده، به ويژه براي دروس اختصاصي، از جمله دروس رياضي و فيزيک، که بيشتر جنبه حل کردني دارند، بهتر است که تعداد سؤالات و همچنين ميزان زماني را که براي پاسخ دهي به سؤالات اختصاص مي‌دهيد، مطابق با آزمون سراسري باشد. همچنين توصيه مي‌شود که اين آزمون‌ها، جامع باشد و تمام مباحث يک درس مشخص را شامل شود. بعد از پاسخ دهي به سؤالات و در حين تحليل پاسخ‌ها، ممکن است که چندين سؤال را پاسخ نداده يا اشتباه پاسخ داده باشيد؛ در اين صورت، مي‌توانيد به کتاب‌ها و خلاصه‌هاي خودتان رجوع کرده و نکات مورد نظر را بار ديگر مرور کنيد.

خواندني ها : مصاحبه با رتبه هاي برتر کنکور تجربي 99

منظور ما از آزمون‌هاي شبيه‌سازي شده اين است که در اين آزمون‌ها شما بايد خود را سر جلسه آزمون سراسري تصور کنيد و با لباس رسمي به سؤالات اين آزمون پاسخ دهيد. همچنين بهتر است که بعد از برگزاري آزمون، با دقت بسيار، پاسخ‌هاي خود را بررسي کنيد و به بررسي ضعف‌هاي خود در آزموني که گذرانده‌ايد، بپردازيد. براي تست‌زني تاکيد مي‌شود که در اين زمان باقي‌مانده، سراغ تست‌هاي تاليفي و غير استاندارد نرويد، بلکه از تست‌هاي استاندارد و اصلي استفاده کنيد؛ در اين خصوص، تست‌هاي ده سال اخير آزمون سراسري مي‌تواند منبع قابل اطميناني براي استفاده و تمرين شما باشد.

4 ـ نترس درس ها يادت نمي ره !

گاهي بعضي از داوطلبان، دچار اين ترس يا استرس مي‌شوند که مبادا فلان مبحث از فلان درس را از ياد برده باشند. اين نگراني و اين نوع تفکر، به خاطر نزديکي به زمان برگزاري آزمون سراسري، در ذهن اکثر قريب به اتفاق داوطلبان وجود دارد و موجب مي‌شود که از کارايي‌شان کاسته شده و به استرس آنان اضافه کند. اين حس باعث مي‌شود که داوطلب، دچار وسواس در مطالعه شود و تمام مباحث را مجدداً مطالعه کند. توجه داشته باشيد که انجام اين کار، فقط وقت شما را به شدت خواهد گرفت. مطمئن باشيد که اگر در اين زمان باقي‌مانده با دقت و با برنامه اصولي، مطالعه و جمع‌بندي کنيد، با آمادگي کامل، در آزمون سراسري حاضر خواهيد شد.

  جزئيات بيشتر نفرات برتر کنکور 99 را در اينجا بخوانيد



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

اقامت مجلل خود را ارزان تمام کنید!

در دنیای امروز ممکن است شما هر روز با تبلیغات و آگهی هایی با مضمون تخفیفات باورنکردنی بلیط و رزرو هتل رو به رو شوید. یکی از عمده اشکالات این دسته از آگهی ها، عدم اطمینان شخص متقاضی نسبت به این تبلیغات است. از دیگر اشکالات تخفیف های پیاپی این تبلیغات عدم آگاهی نسبت به منشا اصلی آن ها و نحوه محاسبه تخفیف ها است. سوال دیگری که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که اگر به هر دلیلی قصد کنسلی رزرو هتل خود را داشته باشید، چه بر سر پول شما خواهد آمد؟ در چنین مواقعی که قصد رزرو هتل های خوب و مجلل را با قیمت های پایین تر دارید بهتر است از سامانه های معتبر اینترنتی استفاده کنید. برای مثال هتل یار که یکی از قدیمی ترین و مطمئن ترین هاست که در این حوزه فعالیت می کند، روزانه تخفیف های گوناگونی برای هتل های خود ارائه می کند. یکی از امکانات ویژه ای که در اختیار شما می گذارد به این شکل است: ابتدا پنل شخصی خودتان را در وبسایت هتل یار بسازید؛ سپس کلیه رزرو اقامتگاه های خود و اطرافیانتان را با این پنل انجام دهید. با هر بار خرید امتیازی برای شما در نظر گرفته می شود. با به حد نصاب رسیدن این امتیازات هتل یار به شما رزرو رایگان هدیه می دهد. علاوه بر این ویژگی هتل یار ارزان ترین قیمت رزرو هتل با بهترین امکانات را تضمین می کند. از این رو هر روزه شاهد تخفیف های بسیاری برای رزرو بهترین هتل های ایران هستیم. در نتیجه با توجه به همه ی نکات ذکر شده شما این توانایی را دارید تا تجربه اقامتی مجلل با کمترین هزینه برای خود و همراهانتان بسازید.  



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

خرید فرش

مزایای خرید فرش از وب فرش

 

 

خرید فرش موضوع این مقاله ما است. فرش یکی از ضروری ترین المان های دکرواسیون داخلی منازل ایرانی از دیرباز تاکنون بوده است. این مساله سبب شد که خرید فرش برای مردم بسیار مهم باشد. از این رو امروزه بسیاری از مردم برای سهولت خرید اقدام به تاسیس وبسایت هایی نمودند که وب فرش از بزرگترین و معتبرترین آنهاست.

 

 

هدف از نگارش این مقاله بررسی موضوع خریدفرش است. فرش یکی از مهم ترین و زیباترین المان های دکوراسیون داخلی منازل ایرانی از قدیم الایام تاکنون بوده است. در قدیم فرش ها فقط به یک صورت دستباف بافته و تولید می شد و به دست مشتریان می رسید ولی رفته رفته با گذر زمان و پیشرفت صنعت و همچنین گران بودن قیمت فرش دستباف نوع دیگری از فرش به نام فرش ماشینی تولید و به بازار عرضه شد.

 

که این نوع فرش علاوه بر داشتن قیمت مناسب به دلیل طرح و رنگ های مختلفی که دارد به راحتی می توان آن را با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ کرد. این دو مزیت سبب شد که امروزه در زمان خرید فرش، فرش ماشینی از سوی مردم پراستقبال تر باشد. حال اگر شما نیز به فکر خرید فرش برای منزل خود هستید و می خواهید اطلاعات خود را در زمینه فرش در زمان خریداری فرش افزایش دهید می توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 خرید فرش : https://webfarsh.com



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 2 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فرش نقشه مانا گردویی 500 شانه تراکم 1000

نقشه مانا گردویی از نقشه های زیبای فرش ماشینی که بر روی فرش 500 شانه بافت شده است

 

نخ استفاده شده در فرش های 500 شانه پلی استر و پی سی اف هست که مقاومت کمتری نسبت به فرش با نخ اکرولیک دارند

 

قیمت مناسب و ارزان فرش  500 شانه

 

فرش 500 شانه به دلیل استفاده از نخ ارزان تر و دستگاه بافت وندویل که از تکنولوژی قدیمی تری برای بافت فرش استفاده میکند از قیمت پایین تری برخوردار هست که خیلی از مشتریان که قصد خرید فرش مناسب تری را دارند از این مدل فرش استفاده میکنند

 

خرید فرش از وب فرش

 

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه قیمت ها بسیار مناسب میباشد که این چالش قیمت بین کارخانه ها باعث رقابت قیمتی شدیدی شده که مشتریان عزیز میتوانند با پایین ترین قیمت محصول مورد نظر رو خرید کنند. 

تضمین کیفیت توسط کارشناسان وب فرش تفاوت خرید از  وب فرش  و دیگر مراکز خرید حضوری و غیر حضوری میباشد.

سایت و اپلیکیشن وب فرش چالش قیمت خرید فرش 

بهترین کیفیت به همراه مناسب ترین قیمت

 

خرید فرش 500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

الکترود یکی از مهمترین اجزای یک سلول الکتروشیمایی است. الکترود ، تیغه‌ای فلزی است که با الکترولیت در تماس بوده و باعث انتقال الکترون از مواد داخل سلول ( مواد عمل کننده ، یونیزه کننده و … ) به مدار خارجی و یا از مدار خارجی به مواد می‌شود. هر سلول الکتروشیمیایی دارای دو الکترود است.

واکنشهای اکسایشی و کاهشی در سطح الکترودها صورت می‌گیرد. الکترودی که در آن ، عمل اکسایش صورت می‌گیرد، کاتد نام دارد. الکترودها را بوسیله رابطهای فلزی که عبور جریان الکتریکی را بین آنها ممکن می‌کنند، به هم وصل می‌کنند. وقتی الکترولیتهای ناحیه کاتدی و آندی از لحاظ نوع و یا غلظت ، تفاوت داشته باشند، باید آنها را بوسیله رابطی از الکترولیتها به یکدیگر مربوط کرد تا هم جریان کامل شود و هم از اختلاط الکترولیتها جلوگیری شود.

معمولا پلهای نمکی برای این کار استفاده می‌شوند.

معرفی الکترود بوسیله علائم شیمیایی

برای معرفی الکترود بوسیله علائم شیمیایی ، علامت مواد سازنده آن‌را در یک خط پهلویی هم می‌نویسند. در این حالت بین الکترولیت و بقیه اجزا ، خط عمودی قرار می‌دهند. این خط ، نشانگر آن است که پتانسیلی بین دو قسمت برقرار می‌شود. اگر هر یک از دو بخش ، شامل چند فلز باشد، بین فازها ، کاما(،) قرار می‌دهند. برای حالت فیزیکی فازها علائم S برای جامد ، L برای مایع و g را برای گاز استفاده می‌کنند.

برای معرفی سلول الکتروشیمیایی ، علامت الکترودها را طوری پهلوی هم می‌نویسند که فرمول الکترولیتها ، کنار هم قرار گیرند و بین الکترولیتها دو خط عمودی می‌گذارند که طبق قرارداد ، آند در سمت چپ نوشته می‌شود. بعنوان مثال معرفی یک سلول به شکل زیر نشان می دهد که:


  • Zn: الکترود آندی در داخل محلول الکترولیت با غلظت y مولار قرار گرفته است.

  • Cu: الکترود کاتدی در داخل محلول الکترولیت با غلظت X مولار قرار گرفته است.

    این دو با هم یک سلول الکتروشیمیایی را تشکیل می‌دهند.

پتانسیل مطلق الکترود

وقتی دو فاز مختلف در کنار هم قرار گیرند، امکان برقراری پتانسیلی بین آنها وجود دارد. مثل وقتی که یک تیغه فلزی در داخل حلال ایده آل و یا محلول یونهای مربوطه‌اش قرارگیرد. بنابراین تبادلی بین یونهای فلز تیغه و یون فلز محلول برقرار می‌گردد و در نهایت انتقال به تعادل منجر می‌شود. اگر یونها از تیغه به محلول انتقال یابند، الکترونها در روی تیغه الکترود می‌مانند و بعد از زیاد شدن یون در حلال ، یونها به سطح تیغه بر می‌گردند و عمل به تعادل می‌رسد.

تیغه ، دارای بار منفی و محلول ، دارای بار مثبت می‌شود و اختلاف پتانسیلی بین تیغه و محلول پدید می‌آید که آنرا پتانسیل مطلق الکترودی می‌نامند. در این فرایند ، مولکولهای حلال و میل قدرت نشر یونهای فلز به محیط ، موثر است.


تصویر
نوعی الکترود شاهد ، الکترود کالومل

 

پتانسیل قراردادی الکترود

نیروی الکتروموتوری هر سلول برابر با اختلاف پتانسیل بین دو سر الکترودهای آن ، موقعی است که جریانی از مولد عبور نکند. این کمیت را به سهولت می‌توان با پتانسیومتر اندازه‌گیری کرد، ولی هیچگونه روش نظری یا عملی برای تعیین اختلاف بین دو الکترود - الکترولیت وجود ندارد و در نتیجه سهم پتانسیل هر یک از الکترودها در نیروی الکتروموتوری سلول نامعلوم است.

در عمل برای اینکه بتوانند برای پتانسیل یک الکترود مقدار قابل بیانی داشته باشند، نیروی الکتروموتوری سلولی که از آن الکترودها و الکترود دیگری که با آن سلول بدون مایع تماسی تشکیل می‌دهد را اندازه می‌گیرند. الکترود دومی ، الکترود شاهد است و پتانسیل مشخص دارد و در نتیجه پتانسیل الکترود مورد نظر با محاسبه تعیین می‌شود.

الکترود شاهد

مبنای سنجش و تعیین پتانسیل الکترودها ، پتانسیل صفر ، پتانسیل الکترود استاندارد هیدروژن است. علاوه بر الکترود استاندارد هیدروژن ، الکترودهای دیگر هم بعنوان شاهد انتخاب می‌شوند که پتانسیل این الکترودها نسبت به پتانسیل الکترود استاندارد هیدروژن به سهولت تعیین می‌شود. الکترودهای کالومل ، نقره - نقره کلرید و کین هیدروژن از این نوع هستند.

کاربرد الکترودها

الکترودها معمولا برای سنجش یک پارامتر مثل PH متری ، پتانسیومتری ، اندازه‌گیری غلظت یک یون یا مولکول و … در شیمی تجزیه استفاده می‌شود و با توجه به پارامتر اندازه‌گیری الکترود مناسب استفاده می‌شود. الکترودها در انواع فلزی ، غیرفلزی ، شیشه‌ای ، بلوری و … به بازار عرضه می‌شوند و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

بهترین جاروبرقی 2020 چیست؟

در اینجا بهترین جاروبرقی و بهترین مارک جاروبرقی را به شما معرفی خواهیم کرد که توانسته جایگاه اول بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد.

 

شرکت بوش امسال نیز توانست جایگاه اول را به عنوان بهترین جاروبرقی سال را از آن خود کند شرکت بوش که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود به عنوان بهترین مارک جاروبرقی نیز در دنیا شناخته می شود از همین رو هر ساله بسیاری از مدل های مختلف جاروبرقی بوش در صدر پرفروش ترین و بهترین مدل های سال قرار می گیرند. و به جرئت می توانیم بگوییم شرکت بوش قسمت بزرگی از این بازار را در سرار دنیا از آن خود کرده است در اینجا ما قصد داریم بهترین و پرفروش ترین جاروبرقی شرکت بوش را به شما معرفی کنیم که در چند سال پیاپی توانسته جایگاه اول مربوط به بهترین جاروبرقی را به خود اختصاص دهد در سال 2020 نیز این مدل توانسته همچنان جایگاه خود را حفظ کند و احتمالا تا پایان سال نیز جایگاه خود را نگه خواهد داشت چراکه تا الان هیچ یک از برندهای مطرح دنیا نتوانسته اند مدلی را برای رقابت با این مدل به بازار ارائه کنند، در ادامه قصد داریم به بررسی این مدل بپردازیم.

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جایگاه اولین و بهترین جاروبرقی بوش متعلق به BGL8PRO5 می باشد که در بالاترین سری بوش یعنی Home Professional قرار گرفته این جاروبرقی بدون شک بهترین و قدرتمندترین جاروبرقی در دنیا محسول می شود این مدل دارای بدنه ای با رنگ تیتانیوم ضد خش است که در کشور آلمان تولید می شود؛ شرکت بوش از یک موتور کمپرسور 1800 وات در این مدل استفاده کرده است که قدرت مکش آن معادل یک جاروبرقی 3000 وات می باشد توجه داشته باشید که موتورهای کمپرسور با داشتن تیغه های آیرو دینامیکی و جریان هوای کالیبره شده می توانند قدرت بسیار بالایی در مکش گرد و غبار داشته باشند و مصرف انرژی در موتورهای کمپرسور بسیار پایین تر از موتورهای معمولی می باشد به طوری که این جاروبرقی توانسته برچسب انرژی A را به خود اختصاص دهد، با توجه به قدرت مکش بسیار بالای آن و مقایسه آن حتی با بهترین برندهای موجود مصرف بسیار پایینی دارد، اما مزیت دیگر موتورهای Compressor این است که داغ نمی کند به همین دلیل در متراژهای بالا به موتور جاروبرقی فشار نخواهد آمد اما علاوه بر تمام این موارد موتورهای کمپرسور صدای بسیار پایینی دارند که استفاده از این موتور در بدنه سوپرسایلنت  جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5باعث شده حتی زمانی که قدرت مکش آن را در بالاترین سطح خود قرار می گیرد صدای آن تنها به 74 دسی بل می رسد، شما هیچ مدلی را در هیچ برندی با این قدرت مکش نمی توانید با این میزان صدا پیدا کنید و هر چه بیشتر به مشخصات این مدل دقت کنید بیشتر متوجه خواهید شد که چطور این مدل توانسته جایگاه اول را در لیست بهترین جاروبرقی از آن خود کند. در ادامه اگر تمایل داشته باشید می توانید قیمت و مشخصات فنی این محصول را در نمایندگی لوازم خانگی بوش مشاهده کنید کافیست بر روی جاروبرقی بوش کلیک کنید.

جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای وزنی معادل 7.7 کیلوگرم می باشد که شاید از نظر بسیاری از خانم ها یک جاروبرقی سنگین محسوب شود اما توجه داشته باشید که بهترین جاروبرقی ها وزنی در همین حدود دارند، توجه داشته باشید که وزن جاروبرقی ملاک درستی برای انتخاب محسوب نمی شود آن چیزی که شما باید در زمان خرید جاروبرقی به آن دقت کنید وجود چرخ های می باشد که بتواند به راحتی بروی هر سطحی حرکت کند، به یاد داشته باشید که شما زمان نظافت هیچ گاه جاروبرقی را از روی زمین بلند نمی کنید چراکه معمولا آن را به دنبال خود می کشید، بهترین جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 نیز دارای 4 چرخ می باشد که جنس آن از فلز بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد به این معنی که در زمان جارو کردن جاروبرقی شما می تواند دور خود بچرخد و این موضوع می تواند قدرت مانور شما را بالا برده از طرف دیگر داشتن چرخ های فلزی  در ایم مدل این اطمینان خاطر را به شما می دهد که هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و هیچ گاه نخواهد شکست چرخ های این جاروبرقی به قدری روان است که می تواند بر روی هر سطحی به راحتی حرکت می کند به همین دلیل شما هیچ گاه وزن جاروبرقی را متوجه نخواهید شد از طرف دیگر این جاروبرقی دارای یک خورطومی از جنس کنف دارد که هیچ گاه پاره نمی شود پس لازم نیست نگران پاره شدن آن باشید و حتی لازم نیست نگران برخورد آن با وسایل منزل خود باشید چراکه شرکت بوش از یک گارد محافظ دور بدنه این جاروبرقی استفاده کرده که جنس آن از پلاسیک فشرده اما نرم است که به این محافظ Air Bumper گفته می شود که باعث می شود زمان برخورد جاروبرقی با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را به خود جذب کرده و از آسیب رسیدن به جاروبرقی و وسایل منزل شما جلوگیری می کند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جاروبرقی برای منزل خود را دارید حتما راهنمای خرید جاروبرقی را مطالعه نمایید چراکه این مقاله می تواند کمک زیادی به شما برای انتخاب بهتر کند.

تکنولوژی های بکار رفته در بهترین جاروبرقی بوش

توجه داشته باشید که جاروبرقی بوش کمپرسور مدل BGL8PRO5 دارای فیلتر هپا HEPA می باشد این فیلتر که قابلیت شستشو نیز دارد در قسمت خروجی هوای جاروبرقی قرار می گیرد که می تواند هوای خروجی از جاروبرقی را تسویه کرده و گردوغبار موجود را تا 99.99 درصد فیلتر کند و و از انتشار غبار در هوا جلوگیری کند توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود فیلتر هپا گردوغبار بسیار ریز در هوا پخش می شود که شاید با چشم دیده نشود اما اگر نور خورشید در خانه افتاده باشد شما می توانید این غبار را در هوا ببینید که ایم کوضوع می تواند می تواند در بلند مدت باعث بروز آلرژی و بیماری های تنفسی در افراد گردد پس دقت کنید اگر فردی در منزل شما است که از بیماری آسم و الرژی های تنفسی رنج می برد حتما مدلی را تهیه نمایید که دارای فیلتر هپا باشد. اما در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای سلامتی خود و محافظت از موتور جاروبرقی خود از کیسه های 5 لایه اصل استفاده کنید و بعد از تعویض 4 کیسه حتما فیلتر موتور را عوض کنید که در پشت پاکت قرار می گیرد و فیلتر هپا را که روی جاروبرقی قرار دارد را نیز در فضای باز خوب تکان دهید و گردو خاک آن را بگیرد و بهتر است تنها سالی یک بار فیلتر آن را بشورید و تا کاملا خشک نشده آن را سرجای خود قرار ندهید توجه به همین چند نکته علاوه بر اینکه می تواند به سلامتی شما کمک کند بلکه به بالا بردن عمر مفید جاروبرقی نیز می افزایید.

تکنولوژی Profi Accessories در بالاترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Profi Accessories در جاروبرقی بوش  مدل BGL8PRO5IR به لوازم جانبی همراه آن گفته می شود که به لطف سری های مختلف راحتی و کیفیت نظافت را چندین برابر می کند، سری های مختلف در این جاروبرقی بوش داخل یک کیف قرار داشته که شامل یک برس برای اثاثیه مبلمان، سری مخصوص پرده و  یک سری  باریک است که به شما امکان می دهد درزها و قسمت هایی که دسترسی برای شما وجود ندارد را به راحتی نظافت کنید، در کنار سری های مختلف 4 کیسه جاروبرقی نیز قرار دارد.

تکنولوژی Silent Clean Premium در بهترین مدل جاروبرقی بوش

تکنولوژی Silent Clean Premium مربوط به قفل های موجود بر روی سری های جاروبرقی می باشد که به شما امکان می دهد سری های مختلف جاروبرقی را بتوانید به آسانی باز و بسته کنید به طوری که بسیار نرم و بی صدا قفل می شود  بطوری که بعد از تعویض سری  کامل جا افتاده و بدون جا به جا شدن شما بتوانید کار نظافت را به طور بهینه انجام دهید.

جمع بندی بهترین جاروبرقی بوش آلمان مدل BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 ساخت کشور آلمان با رنگ تیتانیوم ضدخش دارای قدرتمندترین موتور کمپرسور با قدرت 1800 وات می باشد که معادل یک جاروبرقی 3000 وات است که در بالاترین سطح صدای آن به 74 دسی بل می رسد اما وزن این جاروبرقی بوش که 7.7 کیلوگرم می باشد دارای 4 چرخ فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که به راحتی می تواند بر روی هر سطحی حرکت کند و با داشتن لوله کنفی می تواند خیال شما آسوده باشد که با گشیدن جارو هیچ گاه پاره نمی شود از طرف دیگر وجود گارد  Air Bumperنیز می تواند زمان برخورد جارو با دیوار و یا وسایل منزل ضربه را گرفته و از آسیب رسیدن به جارو و سایل شما جلوگیری می کند از دیگر ویژگی های بهترین جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می توانیم به فیلتر هپا، هشدار تعویض کیسه، سیستم Power Protect، لوله تلسکوپی، QuattroPower، SilentClean Premium اشاره کنیم که تمام این ها در کنار یکدیگر و قیمت بسیار مناسب توانسته آن را به یکی از بهترین مدل های جاروبرقی تبدیل کند و در صدر پرفروش ترین ها قرار گیرد اگر قصد خرید این جاروبرقی را برای منزل خود دارید می توانید آن را با بهترین قیمت به همراه گارانتی از فروشگاه اینترنتی نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: سیمرغ



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

جمهوری ترکیه یک ملت اوراسیای متعارف بین اروپا و آسیا است ترکیه یک دولت سکولار است و یک شکل قانونی از حکومت دموکراتیک دارد این کشور از لحاظ میراث فرهنگی و باستانی غنی است و اعتقاد بر این است که محل نهایی کشتی نوح در کتاب مقدس است جمهوری ترکیه دارای صنایع متنوع، صنایع غذایی، صنایع معدنی، کشاورزی، فولاد و نفت است.

کشور ترکیه

این کشور با بلغارستان و یونان به شمال غرب، ایران، ارمنستان و آذربایجان به شرق، سوریه به جنوب و گرجستان به شمال شرقی متصل می شود ترکیه توسط دریای مدیترانه به جنوب، دریای سیاه به شمال و دریای اژه به غرب رسیده است.

کشور ترکیه

کشور ترکیه کجاست؟

اروپا یا آسیا:کشور ترکیه کجاست؟

ترکیه، با جرم زمین، 95٪ در آسیا و 5٪ در اروپا قرار دارد. بخش آناتولی 95٪ را پوشش می دهد در حالیکه 5٪ نماینده تراس در شبه جزیره بالکان واقع در جنوب شرقی اروپا است آناتولی، همچنین به عنوان آسیای صغیر، ترکیه آسیایی یا فلات آناتولی شناخته می شود، شبه جزیره ای بزرگ و مستطیلی بین اروپا و آسیا است.

در بخش گردشگری نمناک گفتیم که آناتولی دارای آب و هوای ترکیبی حاصلخیز و نیمه خشک است و منطقه ای پر از تپه ها و کوه ها است تراس محل زندگی بیش از 10 درصد ساکنان ترکیه است و استانبول بزرگترین شهر ترکیه و پایتخت آن آنکارا در آسیا است استانبول سومین شهر پرجمعیت در اروپا پس از مسکو و پاریس است. تنگه ترکیه که دریای اژه را با دریای سیاه ارتباط می دهد، ترکیه را در اروپا و آناتولی در آسیا جدا می کند این تنگه ها عبارتند از بسفر، دریای مرمره وداردانل و در واقع افرادی که به این منطقه مهاجرت میکنند به راحتی و سادگی به روش اقامت ترکیه از طریق خرید ملک عمل میکنند.

کشور آسیایی ترکیه

کشور ترکیه در اسیاست یا اروپا؟

جغرافیای سیاسی کشور ترکیه

ترکیه یک عضو ناتو است و از تهاجم ایالات متحده به عراق در سال های 1990 و 2003 حمایت کرد. ترکیه دومین نیروی نظامی اصلی در ناتو است و سیاست های هسته ای را با آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به اشتراک می گذارد این کشور منافع خود را برای پیوستن به اتحادیه اروپا ابراز کرده است، اما این روند هموارنیست. ترکیه یک عضو بنیانگذار سازمان ملل متحد است و مدتهاست عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده است به تازگی، سیاست جهانی ترکیه به سمت خاورمیانه تغییر کرده است.

جغرافیای سیاسی ترکیه

موقعیت جغرافیایی کشور اروپایی یا آسیایی ترکیه

تأثیر موقعیت جغرافیایی ترکیه در فرهنگ کشور

جمعیت ترکیه های قومی، ارامنه، یونانی، یهودی ها، کردها، سرکیسی، آلبانی ها، بوسنی ها، گرجی ها و دیگر نقاط قاره ای آن را نشان می دهد پیشرفت ترکیه نشان دهنده یک کشور است که تمایل دارد تمدن، فرهنگ و سیستم های غرب را دنبال کند، با وجود اینکه 95 درصد از آن در آسیا وجود دارد. ارتباط نزدیک ترکیه با کشورهای اروپایی به توسعه و تقویت موسسات دولتی مهم کمک کرده است.

در نهایت کشور ترکیه از لحاظ بخش بندی بیشترین بخش خود را در قاره ی آسیا دارد اما با توجه به تمایلات و .. به سمت اروپا رفته است و خود را به نوعی کشور اروپایی می خواند ؛ در واقع هرفردی در این مورد نظر متفاوتی دارد یعنی اگر فردی جغرافیای ترکیه را بداند این کشور را آسیایی اما اگر فردی ار لحاظ فرهنگ و مسائل تمدنی این کشور را بسنجد آن را اروپایی می نامد.

 منبع : نمناک



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فصل ، فصل گردشگری است و تابستان همه در تکاپو بستن چمدان هایشان برای سفرهستند البته که قبلش به شهر یا کشور مورد نظرشان فکر کرده و برنامه ریزی سفرشان را کرده اند و اینکه بنا به اعلام آژانس مسافرتی سلام پرواز سالهاست که ایرانیان توجه و استقبال بی نظیری نسبت به سفر به دو مقصد پرگردشگر یعنی استانبول و گرجستان داشته اند و نکته حائز اهمیت اینجاست که طبق قوانین بین ‌المللی شما مسافران عزیز می‌ توانید بدون ویزا ( روادید ) با تور لحظه آخری استانبول و یا تور لحظه آخری گرجستان سفر متفاوتی داشته باشید که این موضوع مهم باعث شده است که اولین‌ انتخاب مسافران ایرانی برای سفر به خارج از کشور باشد .

خوب برویم سراغ توضیح در مورد تورهای لحظه آخری تا بتوانید برنامه ریزی منحصر به فردی را با خانواده یا دوستانتان داشته باشید ، قابل توجه شما خوانندگان اینکه همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته می شود که در یک حداقل فاصله زمانی کوتاهی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام " تور " اتفاق می افتد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس های مسافرتی تکمیل نشده آژانس ها اقدام به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی آن که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند ، میکنند و توجه داشته باشید اگر قصد سفر با تور لحظه آخری استانبول یا گرجستان را دارید مهم است بدانید که برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی این تورها بیشتر اتفاق می افتد و در ضمن شما می توانید اخبار و اطلاعیه های مهم تور لحظه آخری را هم در سایت سلام پرواز و یا در سایت لست سکند و پیج اینستاگرام سلام پرواز نیز دنبال کنید .

حسن تور لحظه آخری  گرجستان یا تور لحظه آخری گرجستان در این است که بسیار ارزان هستند و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد دیگر ندارد مثلا تور استانبول قیمت های متفاوتی در ماههای مختلف سال را دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و ... هزینه های متفاوت و بالاتری را در بر میگیرد ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت استانبول در مواقعی خاص باعث میشود که تور استانبول لحظه آخری شامل آفر تور استانبول شود به عنوان تور استانبول لحظه آخری با همان امکانات ولی با قیمت بسیار پایین تری به شما علاقه مندان به سفر ارائه شود که کلی هم مورد استقبال قرار می گیرد ، توجه داشته باشید این تورها مناسب افرادی است که چمدانشان آماده پشت در باشد ، پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور لحظه آخری را از آن خود کنید .

 

استانبول گزینه مناسب تورهای لحظه آخری

همین علاقه‌ایرانی ‌ها برای سفر به استانبول دلیل محکمی شده که بسیاری از ایرلاین ‌ها پروازهای مختلفی به این پایتخت پرطرفدار داشته باشند و شما عزیزان با تورهای لحظه آخری این امکان را دارید که با یکی از پروازهای اطلس گلوبال ، ماهان و یا ترکیش در بسیاری از روزهای هفته با بهترین نرخ بلیت راهی این شهر شده و برای همین به شما علاقه مندان به سفر پیشنهاد می ‌کنیم در اولین فرصت و تا پیش از پایان فصل تابستان در روزهایی که‌تورهای لحظه آخری با مناسب ترین قیمت ارائه می ‌شوند برای سفری متفاوت و پر از هیجان با بهترین دوستانتان برنامه ‌ریزی کنید و از این سفر بی تکرار تابستانه کلی لذت ببرید .

استانبول و ترکیه‌ اروپایی دارای تابستان‌ های گرم و زمستان‌ های سرد همراه با بارش برف می باشد و اینکه فصل بهار و پاییز یعنی از آوریل تا مه و از سپتامبر تا اواسط نوامبر، بهترین زمان برای سفر به استانبول بوده درست زمانی که دمای هوا مطبوع و آسمان صاف را در این شهر تجربه می کنید .

البته توجه داشته باشید که سفر به استانبول همیشه دلچسب و متنوع است چون شما در هر سنی که باشید نمی ‌توانید از لطافت و تازگی آن دل بکنید و اگر در بهار به استانبول سفر کنید این شهر را پر از شکوفه ‌های رنگارنگ و نوای پرندگان آزاد در خیابان‌ها خواهید دید و هوای ملایم با باد لطیف ساحلی شما را غرق در لذت و آرامش خواهد کرد و به ‌خوبی می ‌توانید از همه‌دیدنی ‌های این شهر رویایی لذت ببرید چرا که این شهر خالی از توریست و گردشگر است .

حالا که تصمیم گرفتید مسافر تور لحظه آخری استانبول باشید جالب است بدانید که یکی از جذاب ‌ترین کلان شهرهای دنیا پیش روی شماست ، شهری که طی قرن‌ های متمادی ، تحت سلطه‌امپراتوری‌ های مختلفی بوده و با قرار گرفتن در مرز دو قاره‌آسیا و اروپا حرف های زیادی برای گفتن و اینکه جاذبه‌ های تاریخی این شهر به قدری زیاد و چشمگیر است که همه‌سلیقه ‌ها را جذب خود می کند و این شهر زیبا، چهار جاذبه‌مهم گردشگری مشهور دارد که عبارت ‌اند از موزه‌ایا صوفیه ، کاخ توپ ‌قاپی ، مسجد آبی و بازار بزرگ که با رفتن به این مناطق کلی گردشگر و توریست را شاهد خواهید بود که با نگاهی کنجکاوانه دنبال تجربیات جدید هستند .

برای اینکه به برترین و مشهورترین جاذبه‌ های گردشگری استانبول به راحتی دسترسی داشته باشید ، بهترین موقعیت مکانی برای اقامت منطقه‌شهر قدیم استانبول یا سلطان احمد می باشد چرا که در این منطقه با بیشتر جاذبه ‌های تاریخی شهر فقط چند دقیقه پیاده روی فاصله دارید  و شما هتل‌ های زیادی در این منطقه خواهید یافت که چشم‌اندازهای زیبایی از این جاذبه‌ ها و تصاویر شگفت انگیزی از بسفر را برای شما به نمایش می ‌گذارند .

در ادامه قاعده‌همیشگی در مورد سفر به شهرهای پرطرفدار را فراموش نکنید و هر چه زودتر تورهای مناسب لحظه آخری را خریداری و برنامه‌ سفر را بریزید و در این شرایط است که شما می ‌توانید بهترین تور با امکانات عالی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید .

در ضمن در استانبول باید دسرهای ترکی را به همراه ناب ترین و متفاوت ترین قهوه‌ های دنیا هم تست کنید ، یادتان نرود استانبول بهترین کباب های سنتی ترکی ، بهترین صبحانه های ترکی را داراست که سعی کنید حتما مزه‌ های آن را در دالان های بازار بزرگ و سنتی استانبول به خاطر بسپارید ،  توجه داشته باشید که در رستوران های استانبول ، انتخاب ‌های متنوع و منحصر به فردی پیس روی شما گردشگران بوده پس بنابراین بد نیست که قبل از سفر با رستوران های مهم استانبول در سایت www.salamparvaz.com  آشنا شوید .

در آخر اگر گذرنامه ‌تان همچنان ۶ ماه اعتبار دارد تردید را کنار بگذارید و چمدانتان را آماده کنید و با مناسب ‌ترین هزینه با تور لحظه آخری استانبول بهترین سفر تابستانه خود را تجربه کنید و توجه داشته باشید که در این روزها شما علاقه مندان می توانید خیلی راحت ‌تر از رفتن به شمال ایران برای سفر با  تور استانبول ارزان برنامه ‌ریزی کنید .

 

گرجستان ارزانترین گزینه برای سفر شماست

اگر دقت کرده باشید این چند سال اخیر سفر به گرجستان در میان ایرانیان بسیار زیاد و پرطرفدار شده است و دلیل اصلی آن این است که بدون نیاز به ویزا براحتی می توان به این کشور تاریخی زیبا سفر کرد و آژانس مسافرتی سلام پرواز به دلیل این موضوع امکان ارائه تور لحظه آخری گرجستان را برای شما فراهم نمونه است و شما با مراجعه به این آژانس می توانید با پرواز ایرلاین های مختلفی از جمله : زاگرس ، قشم ایر و ... سفری عالی را داشته باشید .

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و اکثر مسافران این شهر زیبا را برای اقامت انتخاب می کنند و جالب است بدانید که برخلاف استانبول شما هتل ‌های متنوع با امکانات قابل توجهی را نمی بینید و پیدا کردن یک هتل ۳ ستاره با استاندارد های متوسط رو به بالا و اقامت در آنها کار راحتی برایتان نیست و پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب محل اقامتتان بدون نگرانی حتما با کارشناسان سلام پرواز هماهنگی ‌ها و مشورت های لازم را انجام دهید تا بهترین انتخاب و اقامت را داشته باشید و توجه داشته باشید که سعی تان بر آن باشد که هتل ‌های ۴ستاره به بالا را انتخاب کنید چرا که با داشتن استانداردهای بین ‌المللی بالایی که دارد تجربه ای بی نظیر را بدست آورید .

گرجستان یک مقصد چهار فصل برای شماست در واقع می ‌توان گفت فصل پرگردشگر و کم‌ گردشگر در مقایسه با دیگر کشورهای توریستی در این کشور وجود ندارد و در تمام طول سال امکان این را دارید که بار سفرتان را ببندید  و در ضمن این کشور با توجه به موقعیت و تنوع جغرافیایی بی نظیری که دارد ، آب‌ و‌هوای متفاوتی هم دارد که بیشتر نیمه گرمسیری را در خود دارد و در مجموع در هیچ کدام از ماه‌ های سال محدودیتی برای سفر با تورهای لحظه آخری گرجستان نخواهید داشت .

حالا بریم سراغ غذا در گرجستان ، این کشور به خاطر غذاهای لذیذ و بی نظیرش شهرت جهانی پیدا کرده است و شما در این کشور انتخاب‌ های زیادی برای غذا خوردن پیش رویتان است چرا که هم رستوران های کوچک و بزرگ با قیمت‌ های مختلف و هم غذاخوری ‌های خیابانی که معمولا غذاهای ارزان ‌تری دارند به وفور به چشم می خورد و در ادامه اینکه غذا و نوشیدنی در گرجستان در مجموع قیمت‌ های مقرون ‌به ‌صرفه‌  ومناسبی دارد و همانطور که همه می دانید یکی از جذاب ‌ترین قسمت های سفر هر مسافری تجربه و امتحان کردن طعم های متفاوت و فراموش نشدنی آن کشور است پس شما با پرداخت ۱۹ لاری می ‌توانید در رستوران ‌های معمولی برای وعده‌ناهار غذای مورد علاقه تان را نوش جان کنید .

مهمترین دلیل برای انتخاب هر شهر یا کشوری تنوع جاذبه های گردشگری آن می باشد و کشور گرجستان به دلیل این تنوع توانسته روز به روز بیشتر مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار بگیرد و صنعت گردشگری در این کشور در حال رشد و پیشرفت سریع می باشد و شما تنوع جاذبه ‌های طبیعی و تفریحی را پیش رو خواهید داشت .

همچنین کوهستان‌ های متعدد ، شرایط مناسبی برای انواع تفریحات و ورزش ‌های فضای بازی که ارائه می دهد در کنار پیاده ‌روی در دل طبیعت ، کوه نوردی ، اسنوبرد و اسکی از از فعالیت‌ ها و تفریحات محبوب در گرجستان بشمار می رود و علاوه بر مناطق کوهستانی ، نواحی ساحلی و نیمه گرمسیری که دارد و با توجه به آب ‌و‌ هوای ملایم ، آثار معماری باشکوه ، سایت‌ های باستان ‌شناسی و پایتختی مدرن و زیبا توانسته گردشگران و مسافران را قلقلک دهد که انتخاب اول آنان باشد .

در نهایت اگر سوال و یا ابهامی در خصوص تورهای لحظه آخری استانبول و گرجستان دارید می توانید با کارشناسان مجرب و حرفه ای با شماره تلفن 22221500 - 021 تماس بگیرید و استارت یک سفر بی نظیر و مهیج را بزنید .

 

منبع:  http://www.akharinnews.com/akharinkhabar/item/139251



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

اقامت با اثبات تمکن مالی

شاید شما هم مانند بسیاری از مردم به دنبال گرفتن اخد اقامت اروپا هستید، اما همانطور که می دانید در دنیا انواع مختلفی از اقامت وجود دارد و به همین منظور قوانین اقامتی خیلی متنوع و بسیار زیادی در کشورهای دنیا وضع شده اند. یکی از ایده آل ترین روش های اقامت در کشورهای اروپایی، دریافت مجوز اقامت با اثبات تمکن مالی است. در واقع در این نوع مجوز اقامت، متقاضی می تواند با اثبات تمکن مالی در ایران یعنی تنها با داشتن سند ملکی و سپرده بانکی مکفی، برای خود و خانواده اش ( همسر، فرزندان تحت تکفل و حتی پدر و مادر) در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن جهت زندگی و سفر آزادانه به سراسر اروپا، مجوز اقامت تضمینی دریافت نماید. بنابراین اشخاصی که خواهان دریافت مجوز اقامت تمکن مالی یا همان خود حمایتی هستند باید با نشان دادن اسناد مثبت قانونی، اثبات نمایند که برای پرداخت همه هزینه های اقامت خود در کشور مورد نظر از توان مالی کافی برخوردار هستند. البته شایان ذکر است برخی از کشورهای اتحادیه اروپا که عضو پیمان شینگن نیز می باشند این نوع از مجوز اقامت را برای بازه های زمانی مختلف صادر و تمدید می نمایند. برای مثال کشور یونان این اقامت را برای بار اول به مدت دو سال و برای بار دوم به مدت ۳ سال صادر می کند اما در مورد کشور اتریش اولین اقامت برای مدت ۱ سال و برای مرحله بعد برای ۲ سال صادر می گردد. البته تنها برخی از کشورها مانند اتریش اقامت افراد دارای این مجوز را به اقامت دائم و شهروندی تبدیل می نمایند. این در حالی است که تعدادی دیگر نظیر کشور یونان، امکان اخذ شهروندی از طریق این نوع از اقامت را در قانون خود پیش بینی نکرده اند. بنابراین در هنگام انتخاب کشور مورد نظر برای اقامتتان حتما به این مسئله توجه نمایید. مشاوران آژانس شمیران گشت می توانند شما را در انتخاب بهترین کشور جهت اخذ اقامت تمکن مالی راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در خصوص اخذ این نوع از اقامت ارائه خواهد شد.

منبع : https://www.wisa.ir/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%ab%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%85%da%a9%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آژانس مسافرتی چیست؟

شاید بارها در روزنامه، مجله و یا اینترنت آگهی های زیادی درباره تورهای مختلفی دیده باشید که همیشه در این تبلیغ ها پای یک آژانس مسافرتی درمیان است، این روزها افزایش ساعات کار و گسترش زنگی شهری موجب بالا رفتن درآمد و قدرت خرید گردیده است که همین مسئله موجب شده اشتیاق مردم به سفر به خصوص سفرهای خارجی موجب افزایش تعداد آژانس های مسافرتی و رونق کار آنها گردیده است. یکی از آژانس های مسافرتی معتبر آژانس شمیران گشت است که هرساله متقاضیان زیادی دارد.

 

آژانس مسافرتی

معامله ی سه سر سود

با نزدیک شدن به تعطیلات بازار کار آژانس های مسافرتی نیز رونق بیشتری پیدا می کند به خصوص در دو ماه آخر سال که به تعطیلات نوروزی نزدیک می شویم، آژانس های مسافرتی در واقع یکجور معامله ی سه سر سود با خود، مسافر و کشور مقصد را انجام می دهند. آنها با گرفتن یکجور تخفیف گروهی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور گردشگری در کشور مقصد شرایط را برای مشتری ها ایده آل می کنند و قیمت هزینه ها را برای مسافر کاهش می دهند، از سوی دیگر با وارد کردن تعداد زیادی توریست از کشور خود به کشور مقصد موجب بالا رفتن تعداد گردشگران و رونق یافتن صنعت توریسم در کشور مقصد می شوند که در نتیجه ی آن درآمدسرانه کشور مقصد بالا می رود. آژانس های مسافرتی درآمد بسیار بالایی کسب می کنند از این نظر نیز خود آنها سود بالایی می برند.

آنچه که برای سفر باید بدانید

حال شما اگر قصد سفر به یک مقصد دورر یا نزدیک را داشته باشید چه کار می کنید؟ یا یکدفعه ساک و چمدان خود را می بندید و به سمت مقصد حرکت میکنید و یا اینکه به دنبال یک آژانس مسافرتی خوب می گردید و با برنامه تور آن سفر می کنید، اگر راه دوم را انتخاب کردید باید یکسری نکات مهم در انتخاب آژانس مسافرتی را در نظر بگیرید به طور مثال سابقه ی کار این آژانس در برگزرای مختلف، تخصص آن خیلی از آژانس ها ممکن است چند تور از چند جای مختلف دنیا را ارائه دهند اما به طور تخصصی در یک شهر خاص در برگزاری تور  تخصص دارند به طور مثال آژانس مسافرتی کاروانیک در برگزاری تورهای تایلند از تخصص خاصی برخوردار است اگرچه تورهایی چون هند، آفریقای جنوبی، ترکیه و ... را نیز برگزار می کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

تولید محتوا با اصول شرکت ایران محتوا

تولید محتوا برای سایت یا اصلاً بهتر است بگویم برای هر کسب و کاری، حکم آب و غذا برای انسان را دارد که بدون آن هیچ کس چند صباحی بیشتر دوام نمی‌آورد. هرچقدر این غذا باکیفیت‌تر باشد، مسلماً فرد رشد بهتری دارد.

همان طور که این غذا باید با برنامه ریزی، دقیق و اصولی صرف شود، دقیقاً تولید محتوا هم به این صورت است. اول باید تعیین شود هدف از تولید محتوا چیست؟ محتوای درخواستی از چه نوعی باید باشد؟ خدمات تولید محتوا از کجا تهیه شود؟ در چه بستری انتشار پیدا کند؟ و سؤالات زیادی که در اولین قدم تولید محتوا باید به آنها پاسخ درست و عاقلانه‌ای داده شود. به تمامی این مراحل که قبل از اجرا انجام می‌شود، تا محتوا در یک بستر مناسب، صفر تا صد راه خود را طی کند و به هدف مطلوب برسد را استراتژی تولید محتوا می گویند.

دوباره مثال غذا و انسان را می‌زنم. باید ببینیم این غذایی که تهیه می‌کنیم، برای یک ورزشکار است یا یک انسان معمولی؟ جوان است یا پیر؟ زن است یا مرد؟ این سؤالات در تولید محتوا هم باید مطرح شود تا بتوانیم به هدف بهتر و دقیق‌تر نزدیک شویم. تمامی این سؤالات باید جواب داده شود تا شخص، تیم یا شرکتی که مسئولیت تولید محتوا را به عهده گرفته است، با شفافیت و نقشه راه بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

ما در شرکت ایران محتوا، سیزده خدمت در خصوص تولید محتوا و خدمات مربوط به آن را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید.

یکی از پایه‌ای‌ترین و مهم‌ترین خدمات ما در ایران محتوا، طراحی استراتژی محتوا برای شماست. سپس به ترتیب وارد مراحل بعدی کار یعنی تولید محتوای سایت، بارگذاری مطلب، سئو و بهینه سازی محتوا و … می‌شویم. اگر در جستجوی جایی برای تولید محتوا با کیفیت هستید، به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید به  شرکت ایران محتوا اعتماد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

سامانه بورسی سجام چیست؟

از زمان شروع به کار بازار سرمایه تا به امروز، بازار سرمایه با تغییرات متعددی روبه‌رو شده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات ورود تکنولوژی و بستر الکترونیک به بازار سرمایه در سال 1384 پس از تصویب مقررات بازارها و نهادهای مالی در مجلس شورای اسلامی بوده است و پس‌ازآن و به‌تدریج از خریدوفروش حضوری و تلفنی سنتی به سمت حساب‌های آنلاین و انجام معاملات به‌صورت الکترونیکی بوده است به‌طوری‌که در حال حاضر این موضوع به یک امر عادی در معاملات بازار بورس تبدیل شده است و رقابت بین کارگزاری‌ها در گسترش ظرفیت سامانه جهت پذیرش مشتریان جدید است. اما یکی از موضوعاتی که کماکان رویه‌های سنتی خود را حفظ کرده است شیوه‌های پرداخت سود توسط شرکت‌های سهامی و رویه‌های ثبت‌نام در نهادهای مالی مختلف همچون کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و … بوده است. در این مقاله به اهمیت و ضرورت ایجاد سامانه بورسی سجام پرداخته شده است و به این موضوع خواهیم پرداخت که این سامانه سجام تا چه اندازه برای سرمایه‌گذاران مفید خواهد بود.

 سایت سامانه سجام بورس

این سایت در حال حاضر تنها جهت ثبت‌نام اولیه تمامی سرمایه‌گذاران کاربرد دارد و شما در مرحله اول بایستی با مراجعه به این سایت اطلاعات هویتی،بانکی، بورسی و سکونت خود را بر طبق مراحل خواسته‌شده و به ترتیب پر نمایید.

www.sejam.ir

در واقع مخزن اصلی و مرجع اصلی داده‌ها و اطلاعات سرمایه‌گذاران بازار بورس در این سایت ذخیره می‌گردد و شما پس از نهایی کردن ثبت‌نام اولیه و ثبت‌نام نهایی خود می‌توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را مشاهده نمایید و به‌ویژه اطلاعات حیاتی خود مانند آدرس محل سکونت، شماره‌حساب و شبای بانکی خود را ویرایش نمایید. هم‌چنین درصورتی‌که هر تغییر و یا اضافه کردن احتمالی اطلاعات و هم‌چنین اطلاعیه‌های مهم دیگر در رابطه با این سامانه از طریق این سایت در دسترس می باشد.

✓ سجام چیست؟

سجام مخفف سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه زیر نظر سازمان بورس در جهت ایجاد سامانه یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. بر طبق مصوبه اعلامی از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، تمامی سرمایه‌گذاران فعلی که پیش از شهریور 1397 کد بورسی دریافت کرده‌اند بایستی به سامانه ثبت‌نام سجام به آدرس https://profilesejam.csdiran.com/ مراجعه کرده و تمامی اطلاعات خواسته‌شده را وارد نمایند. از طرفی چنانچه افراد جدیدالورود به بورس به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند حتماً بایستی ضمن پر کردن اطلاعات لازم که کارگزاری از افراد تقاضا می‌کند وارد سامانه سجام شده و اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل نمایند( در مقاله بعدی در رابطه با شیوه پر کردن فرم‌ها در سامانه سجام توضیحات لازم ارائه خواهد شد). درنهایت با انجام هر دو مرحله فوق کارگزاری طی مدت‌زمان مشخصی کد بورسی و کد معاملاتی را برای افراد صادر خواهد کرد. لازم به ذکر است که از اوایل سال 1397 در طی چند مرحله به معامله گران فرصت داده شد تا اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت‌نام نمایند. در مرحله اول تا پایان شهریور 97 فرصت داده شد و در تازه‌ترین دستورالعمل به تمامی سرمایه‌گذاران قدیمی بازار سرمایه خواسته‌شده است که تا پایان سال 1397 به ثبت اطلاعات هویتی خود اقدام ورزند. لازم به ذکر است درصورتی‌که ثبت‌نام اولیه در این سامانه انجام نگیرد و مهلت مقرر به اتمام برسد کد معاملاتی افراد بسته می‌شود و اجازه انجام معاملات به افراد داده نمی‌شود تا زمانی که در سامانه ثبت‌نام خود را به انجام برسانند. لازم به ذکر است که این تهدید؛ برای سرمایه‌گذاران جدیدالورود وجود ندارد زیرا آن‌ها در زمان ثبت‌نام ملزم به پر کردن فرم‌های سامانه سجام هستند تا کد معاملاتی برای آن‌ها صادر گردد. پس از ثبت‌نام در سامانه یک کد 10 رقمی برای شما پیامک می‌شود که شما بایستی آن را نزد خود نگه‌دارید. معمولاً پس از یک ماه از تاریخ تکمیل اطلاعات در سامانه پیامکی به شما ارسال خواهد تا با مراجعه به یکی از شعب منتخب دفاتر الکترونیک دولت یا کارگزاری ها، مراحل نهایی را انجام دهید تا ثبت اطلاعات شما در سامانه سجام نهایی گردد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آموزش گام به گام ثبت نام در بورس اوراق بهادار:

بورس اوراق بهادار، یکی از فعال‌ترین بازارهای مالی حال حاضر است که سرمایه گذاری در آن به همراه مهارتی کافی می‌تواند بازده بسیاری برایتان به همراه داشته باشد؛ اما در حال حاضر برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و انجام معامله در آن مانند گذشته دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تالار بورس نیست و شما با در اختیار داشتن اینترنت و لپ تاب یا گوشی همراه قادر خواهید بود به‌راحتی سهام موردنظر خود را خرید و فروش کنید. ما در این مقاله سعی داریم برای ثبت نام کارگزاری بورس اوراق بهادار و شروع معاملاتتان، شما را مرحله به مرحله راهنمایی کنیم، اما قبل از هر چیز، مراحلی که باید به‌صورت کلی طی شوند عبارت‌اند از:

  • دریافت کد بورسی
  • ثبت نام در سایت سجام
  • شروع معاملات

برای سرمایه گذاری در بورس، چه به‌صورت یک شخص حقیقی و چه به‌صورت حقوقی، در ابتدا نیاز به یک کارگزار رسمی و مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار دارید تا “کد بورسی یا همان کد معاملاتی” خود را از آن دریافت کنید. این کد برای هر شخص منحصر به فرد است و درواقع شناسه‌ی او در بازار بورس به‌حساب می‌آید که از تعدادی حرف و عدد تشکیل شده است. کد بورسی یکی از الزامات ورود به بورس اوراق بهادار و خرید و فروش در بازار سرمایه است. چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس از طریق این کد شناسایی می‌شوند. نحوه‌ی ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی در بیشتر کارگزاری‌ها در شهرهای مختلف، به‌صورت حضوری از طریق شعب کارگزاری انجام می‌شود اما در حال حاضر برخی از کارگزاری‌ها خدمات خود را به‌صورت آنلاین هم ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری کد بورسی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که صدور و دریافت کد معاملاتی رایگان است.

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقیقی:

  • اصل و کپی شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)
  • اصل و کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقیقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقیقی در بورس کالای ایران
  • شماره حساب بانکی و شماره شبای آن
  • آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین حداقل مدرک دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است)

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقوقی:

  • کپی آگهی رسمی تاسیس شرکت
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی تغییرات
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به‌صورت کامل
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی در خصوص اعضای هیات مدیره و دارندگان امضای مجاز
  • کپی صورت‌های مالی که به تایید حسابرس قانونی رسیده باشد
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقوقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقوقی در بورس کالای ایران

پس از آنکه از طریق شرکت‌های کارگزاری برای دریافت کد بورسی خود اقدام کردید، کارگزاری‌ها مدارک و فرم‌های مرتبط را برای صدور کد بورسی به سازمان بورس ارائه می‌دهند و کد بورسی شما معمولا بعد از سه روز کاری صادر می‌شود که با آن می‌توانید خرید و فروش سهام خود را انجام دهید. پس از ثبت نام در کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اکنون باید در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) ثبت نام کنید، اطلاعات خود را ثبت کنید و کد رهگیری ۱۰ رقمی خود را دریافت نمایید. این سامانه درواقع مرجع اصلی داده‌ها و اطلاعات سرمایه ‌گذاران در بازار بورس است. سجام متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که زیر نظر سازمان بورس برای ایجاد سامانه‌ای یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به سرمایه‌ گذاران ایجاد شده است.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://www.chekhabar.ir/companynews/13970809325049203/فروشگاه-اینترنتی-که-هر-ایرانی-باید-بشناسد/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

لنت های اورگانیک، نیمه فلزی، کامل فلزی و سرامیکی از انواع لنت های موجود در بازار است که هر کدام ویژگی ها و نوع ساخت متفاوتی دارند و همچنین با توجه به سوالات زیاد شما درمورد لنت ترمز تیگران و .. در این گزارش می توانید انواع این لنت را بشناسید.

لنت‌های اورگانیک

برخی لنت‌های ساخته شده برای ماشین‌ها از مواد آلی هستند، این نوع لنت‌ها با سایر اجزای ترمز همخوانی خوبی دارد و می‌توان از آن برای کارهای سبکی که ماشین‌ ها انجام می‌دهند، بهره برد. اما وقتی ماشین شما به یک تریلر و یا کاروان وصل باشد و در مسیرهای طولانی رفت و آمد داشته باشید، این ترمز نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر این‌ها در هنگام برخورد با آب، وقتی با این گونه لنت ترمز می‌کنید، توان کمی برای توقف ماشین دارند.

لنت‌های نیمه فلزی

بهتر است این گونه لنت‌ها را نیمه فلزی بنامیم، چرا که در آن از یک کامپوزیتی از فلزات نرم برای اصطحکاک تعبیه شده است که قدرت ترمز کردن را افزایش می‌دهد. با این وجود، روتورها یا درام‌ها این نوع لنت‌های نیمه فلزی کمی زودتر از لنت‌های اورگانیکی از بین می‌روند، اما در کل انتخاب خوبی است.

لنت‌های به طور کامل فلزی

این نوع ترمز از کیفیت و بهره‌ وری بالایی برخوردار است، اما قیمت‌شان کمی گرانتر بوده و در ضمن روتور و درام‌ها در این نوع سیستم ترمز زودتر از لنت‌های نیمه فلزی نابود می‌شوند.

لنت ترمزهای سرامیکی

 این نوع لنت ترمز به مراتب گرانتر از سه نوع قبلی از لنت‌های ترمز است، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و نیز مدت زمان گارانتی این گونه لنت‌ها نیز بیشتر است. از نقطه ضعف‌های لنت‌های سرامیکی این است که آن‌ها در دمای بالا کارایی خوبی دارند و این مورد بیشتر برای ماشین‌های پرتحرک مسابقه‌ای خوب است. همچنین این ترمزها وقتی سرد و یا مرطوب باشند، اصلا کارایی خوبی ندارند و ترمز ضعیفی را ارائه می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

همه چیز درباره یک شیرازی زاده خوش صدا

فرزاد فرخ هنرمند ایرانی اهل شیراز است که این روزها هواداران بسیاری دارد . این هنرمند شیرازی تبار با انتشار دو آهنگ در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاد فرخ  این دو آهنگ را که هوای تو و لبخندت نام دارند را   با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران تهیه و  در یک کانال تلگرامی منتشر کرد که این کار به شدت مورد توجه قرار  گرفت و موجب شهرت وی شد 

فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

فرزاد فرخ یک جوان دهه شصتی شیرازی است او نیز یکی از نو ظهورهای خوانندگی است که همانند ماکان بند و حمید هیراد فعالیت هنری اش را درذ شرکت آوازینو حسن اردستانی آغاز کرد و از نوازندگی به آهنگسازی و خوانندگی رسید.

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ شیرازی

 نام اصلی این هنرمند جوان محبوب فرزاد امید فرخی فرد شیرازی است پدر او اهل شیراز و مادرش آبادنی می باشد و خود او در حال حاضر ساکن تهران است و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است

 فرخ فعالیت هتری خود را از سال 1380 با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و اندک اندک به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز رفت.

فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، او در مورد شعر کارهاش می گوید این احساسات در قالب ترانه اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی من افتاده و صرفا بدلیل استعداد نوشتن خودم در مورد نوشتن است.

فرزاد فرخ

کنسرت فرزاد فرخ

کنسرت و آثار فرزاد فرخ

فرزاد فرخ چند هفته بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی، کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. این کنسرت روز شنبه هفتم اردیبهشت ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ ماه میزبان علاقه ‌مندان موسیقی پاپ بود .

منبع



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ادکلن با قیمت مناسب

 

ادکلن مردانه امپر مدل Genesis Noir

جستجوگران دنیای ادکلن از سال‌ها قبل با محصولات کمپانی"امپر"(Emper) از طریق ادکلن‌های مشهوری مانند اپیک ادونچر"،"لجند" و "پرزیدنت" آشنا هستند، محصولاتی تجربه شده و مورد قبول در بین نسل جوان ایران. اکنون ادکلن جنسیس Genesis Noir(جنسیس نویر)، محصولی گرم و تند از همین کمپانی مشهور در خدمت شماست!

ویژگی ادکلن Genesis Noir ایجاد فضایی گرم بوده و یادآور طبیعتی تابستانی در اطراف شما خواهد بود. چه در نزد کسی که از این ادکلن استفاده می‌کند و چه نزد کسانی که مخاطب رایحه‌ی آن هستند، قابلیت برآورده کردن سلیقه‌های متفاوت تجربه شده است. انتخاب نت‌های اصیل و طرز و ترتیب آزاد شدن آن‌ها از اصولی پیروی کرده است که آقایان جوان با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن با اطمینان خاطر استفاده کنند.

 همان‌طور که رنگ آبی، مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرد، این ادکلن نیز در دنیای رایحه‌ها چنین حالتی را داراست. شاید شما عاشق این ادکلن نشوید اما امکان ندارد که آن را نپسندید.

هم‌چنین بسیار بعید خواهد بود آقای جوانی که سلیقه‌اش را دقیقاً نمی‌دانید و می‌خواهید هدیه‌ای به او بدهید این ادکلن را نپسندد. از لحاظ برآورد ظاهری نیز در بدنه‌ی این ادکلن نوعی سلفون جدید  به کار رفته و به همین دلیل گران‌تر از قیمتش نشان می‌دهد! قیمت ادکلن  Genesis Noi با توجه به کیفیت ارایه شده در آن در سخت‌گیرانه‌ترین حالت نیز قابل قبول است.

نت اولیه: نعناع، لیموترش، گشنیز، نت میانی: پرتقال، ادویه‌جات. نت اصلی: مشک، بلوط، چوب سدر

ادکلن مردانه سریس اسپلندور بلک Splendor Black حجم 100 میلی لیتر

این ادکلن جزو ادکلن های معروف مردانه باقیمت مناسب هست. کشور سازنده این ادکلن سوییس است و نت‌های اولیه این ادکلن نارنج، لیمو و نت‌های سبز می‌باشند. پس از گذشت مدتی بوی خوش گل فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا استشمام می‌گردد. نت‌های پایانی نیز عنبر، مشک سفید و چوب درخت سرو هستند که هر کس با استشمام آن از خود بیخود می‌شود. قیمت ادکلن اسپلندور

در شیک فام بسیار عالی عرضه میشود.

میزان ماندگاری بوی این ادکلن عالی بوده و با میزان پخش بوی عالی در میهمانی‌ها توجه همه افراد را به شما جلب خواهد کرد!

 ادکلن مردانه امپر کوبیسم Qubism حجم 100 میلی لیتر

ادکلن کوبیسم مردانه یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی است. واژه‌ی «کوبیسم» یک سبک نوع سبک نقاشی است. کوبیسم این کلمه از کوب فرانسه به معنی مکعب مشتق است . آقای دکتر معین آرد: مکتب نقاشی است که در آن نقاش اشیاء را به شکل‌های هندسی نشان می‌دهد. در این مکتب نقاش می‌خواهد قسمت‌های نامرئی و جهات مختلف و عناصر اساسی اشیاء و مناظر را بر روی تابلو متراکم ساخته ، در یک‌لحظه نشان دهد. این سبک به دنبال این است که تمام ابعاد یک جسم را روی یک صفحه‌ی نشان دهد و این‌گونه صفحه‌ای تنها دو بعد دارد. کنار هم گذاشتن چند بعد روی یک جسم، نه آن را زیباتر می‌کند و نه ماهیت آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین، چیزی که روی بوم می‌بینید، باید حاصل کار استادی بسیار ماهر باشد تا بتواند به‌عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته شود. حال می‌خواهیم راجع ‌به ادکلن مردانه کوبیسم بگوییم که تولید برند شرکت امپر (Emper) است. شیشه‌ی مشکی ادکلن کوبیسم یک مکعب کوتاه‌قد و جمع‌وجور است که روی آن، نام Qubism بارنگ روشن درج‌شده است که به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری که قسمت بالای آن به رنگ بطری و سیاه‌رنگ و قسمت پایین آن شفاف و بی‌رنگ است، به‌خوبی روی بطری سوار شده است. به گفته‌ی سازنده، رایحه‌ی این ادکلن هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند.ادکلن با قیمت مناسب



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، از جمله شرکت هایی است که خدماتی نظیر تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. هر شخص از هر جای جهان می تواند به راحتی برای خود اکانتی در پرفکت مانی داشته باشد و از امتیازات و خدمات بسیار زیاد این شرکت بهره ببرد.

پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که پس از تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است. بر همین اساس، این سامانه در ارائه خدمات به اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند، خدمات ارائه می دهددر سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. از لحاظ امنیتی، هم پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی، همه ی مسائل ایمنی را برای حفظ حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما را مدیریت و تضمین می نمایند.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که بر اساس قوانین آن کشور، قوانین خیلی پیچیده ای ندارد و حتی در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط به خرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

 

ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر 

سام اکسچنجر، یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی است. شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبرفروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانیچیست؟

تا پیش از این، در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. ولی امروزه این امر تقریبا ، منسوخ شده و جای خود را به ووچرها داده است. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانیو انجام تبادلات مالی ، یاریگر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانیخود را تهیه نمایید.

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر :

 

 

 

 

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانیرا، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید . علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانیبه مشتریان ارائه می شود. چرا که ایجاد یک ووچر در پرفکت مانی، ممکن است همراه با دردسرهایی برای کاربران باشد.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر، رضایت کاربران از ارائه خدمات است. چرا که مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانیبه این سایت مراجعه می کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فهرست بندی بهترین انیمه های ژاپنی کار سخت و پردردسری است. علی رغم این که انیمه به لطف بیش از یک قرن نوآوری و تغییرات گسترده اکنون به یکی از داشته های باارزش فرهنگی دنیای سینما در قرن 21 تبدیل شده است اما هنوز تعریف کامل و واحدی برای آن وجود ندارد. از انیمه های پنج دقیقه ای اوتن شیموکاوا در سال 1917 تا انیمه های بلند دوران جنک جهانی دوم و انیمه های دنباله دار و جریان ساز دهه 60 تزوکا و سپس نوآوری های بی نظیر کارگردانانی نظیر میازاکی در اواخر نیمه دوم قرن بیستم، انیمه دچار تغییرات و فراز و نشیب های زیادی شده است.

 
بدین ترتیب بنا نهادن یک مقیاس و معیار برای بهترین انیمه های ژاپنی کار سخت و غیرممکنی بنظر می رسد اما می توان لیست بلند بالایی از بهترین سریال های انیمه تهیه کرد که در ادامه این مطلب قصد داریم 12 انیمه ای که بدون شک در چنین فهرستی قرار خواهند داشت را به شما معرفی کنیم.

12- شاهزاده مونونوکه (1997)

کارگردان: هایائو میازاکی
 
 12 انیمه ژاپنی که باید تماشا کرد

یکی از ویژگی های اصلی و ثابت انیمه های ساخت استودیو جیبلی و به خصوص هایائو میازاکی این است که در فیلم های آن ها هیچ شخصیت شرور واقعی و کاملی وجود ندارد. این ویژگی به طور ویژه در انیمه «شاهزاده مونونوکه» (Princess Mononoke) که هفتمین فیلم میازاکی و شاید تاریک ترین آن ها باشد به وضوح دیده می شود. این فیلم داستان آشیتاکا، آخرین شاهزاده باقیمانده یک روستای شرقی کوچک را روایت می کند که هنگام دفاع از خانه و کاشانه خود در برابر یک گراز وحشی که روحی خبیث در آن حلول کرده زخمی می شود. زخم او بسیار کشنده و نفرین شده بوده به نحوی که هیچ درمانی برای آن پیدا نمی شود.
 
بدین ترتیب آشیتاکا تلاش می کند به غرب سفر کرده و نیروی شروری که پشت ماجرا قرار دارد را پیدا نموده و آن را متوقف کند. او در نهایت در می یابد که موضوع از آن چه که فکر می کرده پیچیده تر است: گروهی از انسان ها که در تلاش برای ساختن مسکنی برای خود باعث می شوند نیروهایی در دورن جنگل که زندگی خود را در خطر می بینند با آن ها روبرو شوند. او سپس با زنی جوان به نام سان آشنا می شود که توسط گله ای از گرگ ها که از جنگل محافظت می کنند بزرگ شده است.
 
بدین ترتیب آشیتاکا تلاش می کند که دو طرف را آشتی داده و بین آن ها صلح برقرار کند. این اثر از فرهنگ قدیمی ژاپن و ایده های بلندپروازانه میازاکی نشأت گرفته و جدی ترین و بزرگسال محورترین کار او به شمار می آید. در این فیلم خشونتی واضح دیده می شود که در دیگر آثار میازاکی نمود بسیار کمی داشته است. این فیلم پیامی واضح و تاثیرگذار دارد که در سکانس های پایانی بیننده را به فکر فرو خواهد برد.
 


11- نیروی فضایی سلطنتی: بال های هونیامایس (1987)

کارگردان: هیرویوکی یاماگا
 
 12 انیمه ژاپنی که باید تماشا کرد
 
در سال 1987 یک استودیو انیمه سازی جدید ژاپنی با نام جایناکس سبک جدید و پرهزینه ای را در دنیای فیلم های انیمه و در مورد یک دنیای موازی بنا نهاد که در آن دو دولت که جنگ آن ها را ویران کرده بود سعی دارند که اولین طرفی باشند که پرواز فضایی انسانی را در یک جامعه صنعتی شده شکل دهند. بدین ترتیب این استودیو ساخت انیمه «نیروی فضایی سلطنتی: بال های هونیامایس» ( Royal Space Force: The Wings of Honnêamise) را با بودجه ی سرسام آور 8 میلیون دلار (برای آن دوران این هزینه برای ساخت یک انیمه بسیار زیاد و بی سابقه بود) را در دستور کار قرار داد. نتیجه کار یک شاهکار هنری دو ساعته بود که ظرفیت انسان برای شرارت و تفکر خلاقانه را به تصویر کشیده و یکی از پرجزییات ترین انیمه های تمام دوران از لحاظ بصری لقب گرفت، هر چند در گیشه شکست خورد.
 
این فیلم داستان مردی به نام شیروتسوگ لادات را روایت می کند که به نیروهای فضایی کشورش می پیوندد که به ان هونیامایس گفه می شود و در جنگی بی پایان با کشور متخاصم که جمهوری نام دارد به سر می برد. وی رفته رفته به یک فضانورد تبدیل شده و با زنی که به برنام های فضانوردی علاقه دارد آشنا می شود و در نهایت رابطه این دو به نقطه مبهم داستان تبدیل می گردد و همین موضوع در آن زمان باعث شکست تجاری فیلم شد هر چند باید آن را یک شاهکار شکست خورده نامید.
 


10- نئو-توکیو (1987)

کارگردان: کارگردانان متعدد
 
 12 انیمه ژاپنی که باید تماشا کرد
 
فیلم انیمه «نئو-توکیو» (Neo-Tokyo) که ابتدا تحت نام «مانیه-مانیه: داستان های مارپیچ» (Manie-Manie: Labyrinth Tales) در واقع گلچینی از انیمه های کوتاه است که توسط تعدادی از شناخته شده ترین کارگردانان انیمه ژاپنی در دهه 80 قرن بیستم تولید شده اند: رینتارو، یوشیاکی کاواجیری و البته کاتسوشیرو اوتومو. بعدها اسم آن توسط استودیو منتشر کننده در سال 1989 تغییر یافت. در واقع هر کدام از قسمت های از این گلچین سینمایی داستان مجزایی دارد که بهترین قسمت در واقع آخرین بخش از آن است که توسط اوتومو ساخته شده است.
 
این انیمه توسط منتقدان و تماشاگران با فیلم «اکنون آخرالزمان» فرانسیس فورد کوپولا مقایسه شده است و بوروکراسی بی معنای ژاپن در آن ژاپن را به تمسخر می گیرد. علی رغم جدایی داستانی و عدم ارتباط قوی باید این انیمه را یکی از شاهکارهای زیبایی شناختی ژانر انیمه دانست
 


9- همسایه ام توتورو (1988)

کارگردان: هایائو میازاکی
 
12 انیمه ژاپنی که باید تماشا کرد 

انیمه «همسایه ام توتورو» (My Neighbor Totoro) نه تنها شناخته شده ترین و بهترین اثر میازاکی تا به امروز به شمار می آید بلکه باید آن را یک فیلم بی نقص خانوادگی دانست که هوس های کودکی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد. این فیلم با داستان جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و آهنگ متن خارق العاده اش بیننده را به بند می کشد. داستان فیلم در سال 1958 رخ داده و داستان تاتسوئو کوساکابه که یک استاد دانشگاه است و دخترانش ساتسوکی و می را روایت می کند که به یک خانه قدیمی در حاشیه شهر نقل مکان می کنند تا به مادر خانواده نزدیک تر باشند؛ مادری که در حال بهبودی از یک بیماری بسیار طولانی است. در طول فیلم تماشاگران دنیا را از چشم این دختران می بینند که به دنبال موش های اطراف خانه افتاده و پس از گرفتنشان آن ها را در دهان موجوداتی عجیب قرار می دهند. این فیلم در مورد جادوی زندگی کودکانه و قدرت ساده ملاقات با دنیا با قلبی آکنده از عشق و دوستی است.
 


8- پاتلابور 2 (1993)

کارگردان: مامورو اوشی
 
 12 انیمه ژاپنی که باید تماشا کرد

 

انیمه «پاتلابور 2» (Patlabor 2) منسجم ترین اثر اوشی است که یک تریلر سیاسی بوده و سنگ بنایی برای ساخت مشهوترین اثر او یعنی «شبح در پوسته» (Ghost in the Shell) به شمار می رفت. این انیمه که سه سال پس از قسمت اول ساخته شد یک بار دیگر داستان بخش دوم خودروهای ویژه پلیس شهر توکیو را روایت می کند که وارد یک بحران بزرگ تر و پیچیده تر در مورد یک فرمانده نظامی که قصد کودتا و براندازی حکومت را دارد می شوند.  اوشی در این فیلم نسبت به قسمت قبلی از پختگی و مهارت بیشتری در پرداخت داستان و محیط آن سود برده است. این فیلم را باید بهترین کار مامورو اوشی دانست که از بلوغ تکنیکی و فلسفی بسیار بالایی برخوردار بوده و نشان دهنده اوج خلاقیت کارگردان آن است.
 
 



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

میز عسلی و جلو مبلی برای تکمیل زیبایی دکوراسیون منزل ضروری است، بنابراین لازم است اطلاعات لازم درباره آنها کسب کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، بعد از خرید مبلمان برای تکمیل ست مبل باید میز جلو مبلی و عسلی نیز خریداری کنیم. وجود میز عسلی و جلو مبلی برای پذیرایی و زیبایی بیشتر منزل شما لازم و ضروری است.

انواع میز عسلی

در سال‌های اخیر میز عسلی‌ های متنوع و زیبایی ساخته شده که برخی از آنها با میز جلو مبلی و برخی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

گاهی به علت فضای کم افراد از خرید میز عسلی صرفه نظر می‌کنند، اما بدانید وجود این میز در خانه علاوه بر اینکه برای پذیرایی می‌تواند میز کمکی شما باشد، زیبایی دکوراسیون شما را نیز بیشتر می‌کند.

شک نداشته باشید که میز عسلی‌های فانتزی با وجود مجسمه تزئینی در گوشه پذیرایی شما جلوه منزل و دکوراسیونتان را بیشتر می‌کنند.

در مورد انتخاب رنگ باید بدانید که بهتر است که رنگ عسلی با میز جلو مبلی و مبلمان شما همخوانی داشته باشد.

خرید و قیمت میز عسلی سلطنتی

میز عسلی سلطنتی برای دکوراسیون‌های لوکس و سنتی مناسب است. شما می‌توانید زیباترین و لوکس‌ترین مدل‌های میز عسلی سلطنتی را از سایت آف دکور بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید.

میز عسلی سفید

برخی از افراد طرفدار دکوراسیون سفید هستند این افراد مبل و میز خود را در رنگ سفید انتخاب می‌کنند آف دکور برای طرفداران این سبک از دکوراسیون هم محصولاتی را ارائه می‌کند.

میز عسلی تاشو

در میز عسلی تاشو این قابلیت وجود دارد که در صورت نیاز میز عسلی را جمع کرده و فضای بیشتری داشته باشیم و مناسب فضای‌های کوچک می‌باشد.

میز عسلی تاشو سفید

میز عسلی تاشو سفید یکی از مدل‌های پرفروش میز عسلی تاشو می‌باشد که می‌توانید آن را به صورت اینترنتی بررسی و خریداری کنید.

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی همانطور که گفته شد تکمیل کننده مبلمان شما است، وجود آن در هر منزلی لازم است به ازا هر یک دست مبل شما به یک میز جلو مبلی احتیاج دارید که معمولاً با ۳ عسلی به فروش می‌رسد.

رنگ میز جلو مبلی

رنگ این میز باید با رنگ چوب مبلمان همخوانی داشته باشد. اگر مبل شما تماماً پارچه بوده و قصد خرید میز جلو مبلی دارید با توجه به فضا نشیمن خود رنگ آن را انتخاب کنید. اگر نشیمن شما فضا کوچکی دارد سعی کنید میزی با رنگ روشن خریداری کنید.

میز جلو مبلی کلاسیک

این نوع از میزها را باید برای مبلمان کلاسیک یا استیل و سلطنتی خریداری کنید؛ چرا که از نظر شکل و ساختار با این دسته از مبل‌ها همخوانی دارند.

میز جلو مبلی ام‌دی‌اف mdf

میز جلو مبلی ام‌دی‌اف از انواع پر طرفدار میز جلو مبلی است این میز کیفیت بسیار بالایی داشته و بسیار مرغوب است.

 

منبع : ایسنا



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

نحوه بروز تغییرات در رنگ چشم جنین در دوران بارداری

بسیاری از مادران در زمان بارداری به این می اندیشند که رنگ چشم کودکشان چه رنگی خواهد شد و آیا کودکشان رنگ چشم خودشان را به ارث می برد ؟ در این بخش از نمناک متن بسیار جالبی درباره اینکه رنگ چشم کودک شما چه رنگی می شود برایتان آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید.چشم جنین

چشم جنین

چه عواملی رنگ چشم جنین شما را تعیین می کند

تعیین رنگ چشم جنین

تعیین رنگ چشم جنین در بارداری

رنگ چشم در کودکان مختلف متفاوت است برخی از کودکان دارای رنگ چشم آبی یا سبز و برخی دیگر دارای رنگ چشم قهوه ای هستند . عامل اصلی تعیین رنگ چشم در نوزادان ژنتیک و وراثت می باشد و رنگ چشم نوزاد ، به رنگ چشم هر دو والدین بستگی دارد. رنگ چشم یک ویژگی فیزیکی است که توسط جفت شدن ژن های پدر و مادر مشخص می شود و هر کودک از هر یک از والدین اش 50 درصد مواد ژنتیکی رنگ چشم را به ارث می برد.دو ژن گرفته شده از پدر و مادر می توانند به هم شبیه یا از هم متفاوت باشند.

رنگ چشم جنین

عوامل موثر در تعیین رنگ چشم جنین

  • ژن رنگ تیره بر رنگ روشن همیشه غالب است ژن قهوه ای بر ژن سبز و آبی غالب است؛ سبز بر آبی غالب است و آبی نهفته است.
  • به دلیل غالب بودن رنگ چشم قهوه ای ، اگر فردی دارای دو ژن قهو ه ای و یا یک ژن قهوه ای ، یک ژن آبی باشد ، رنگ چشم او قهوه ای می شود.
  • در صورتی رنگ چشم کودک آبی می شود که پدر و مادر هر دو دارای چشم آبی باشند و کودک ژن رنگ چشم آبی را از هر دو والد دریافت کند.
  • رنگ چشم کودک سبز خواهد بود اگر کودک ژن رنگ چشم سبز را از هر دو والد بگیرد یا یک ژن آبی و یک ژن سبز دریافت کند.

رنگ چشم از کجا می آید؟

جنین چشم رنگی 

چگونه چشم جنین رنگی می شود

در چشم بافت پوششی به نام عنبیه وجود دارد که دارای رنگدانه های مشکی و کوچکی به نام ملانین است . رنگ چشم به وجود و پراکندگی ملانین بستگی دارد به صورتی که اگر این رنگدانه ها پراکنده باشند رنگ چشم تیره و اگر پراکندگی رنگدانه ها کم باشد چشم روشن می شود.

چند ژن تعیین کننده رنگ چشم هستند که برخی از آنها تاثیر گذار تر از بقیه می باشند . یکی از ژن های اصلی تعیین کننده رنگ چشم ژن OCAZ است که با رمز گذاری پروتئینی با عنوان P ملانین تولید می کند و موجب رنگی شدن چشم می شود. تاثیر گذاری این ژن بر رنگ چشم 74 درصد است. تحقیقات جدید نشان داده جهشی کوچک در OCAZ تولید ملانین عنبیه را محدود می کند وسبب می شود رنگ چشم آبی شود اما اگر فعالیت این ژن کاملا محدود گردد رنگ چشم فرد قرمز می شود و فرد دچاربیماری زالی می گردد.

 تعیین رنگ چشم جنین در بارداری 

نقش وراثت در تعیین رنگ چشم جنین

از ژن های فرعی دیگری که تاثیر کمتری در تعیین رنگ چشم دارند ژن های Eycl1، Eycl2 و Eycl3 هستند که موجب بروزرنگ های مخلوطی مثل سبز مایل به آبی، طوسی مایل به آبی، قهوه ای، بلوطی و ... در افراد می شوند.

دو چشم با دو رنگ متفاوت

شاید شما نیز افرادی را دیده باشید که رنگ چشم هایشان با یکدیگر متفاوت است ، برخی از این افراد خاص بودن رنگ چشم هایشان را دوست دارند ولی برخی دیگر این حالت را نمی پسندند و به همین علت از لنز استفاده می کنند.

تفوت رنگ دو چشم جنین

چرا رنگ 2 چشم برخی از افراد متفاوت است

این اختلال در انسان ها نادر است و به علت جهش ژن و متفاوت بودن میزان ملانین موجود در هر یک از عنبیه ها است . این اختلال می تواند ارثی و یا به علت مصرف برخی داروهای خاص که مقدار رنگدانه در هر یک از چشم ها افزایش یا کاهش می دهند ؛ باشد.این اختلال متفاوت بودن رنگ چشم ها با یکدیگر ،در حیوانات رواج بسیاری دارد.

آیا رنگ چشم جنین تغییر می کند؟

اکثر نوزادان با چشم های آبی متولد می شوند به این دلیل که کمی زمان برای تولید ملانین رنگدانه لازم است و شما نمی توانید دقیق رنگ چشم های کودک را تا شش ماهگی تعیین کنید زیرا در این مدت مقدار ملانین کاهش یا افزایش می یابد.

ثابت شدن رنگ چشم

رنگ چشم جنین چه زمانی ثابت می شود

درجهان رنگ چشم های متفاوتی وجود دارد اما در برخی نقاط جهان برخی رنگ چشم ها نسبت به بقیه بیشترند مثلا در اروپا رنگ بلوطی یا خرمایی بیشتر است و در کشورهای آمریکایی ، هند و ترکیه رنگ های چشم روشن مانند سبز، آبی و طوسی فراوانی بیشتری دارند اما رنگ غالب در سراسر جهان رنگ قهوه ای مایل به مشکی است.

به طور کلی در مورد رنگ چشم جنین

 تغییرات در رنگ چشم جنین

نحوه بروز تغییرات در رنگ چشم جنین

  • اگروالدین هر دو دارای چشم قهوه ای باشند، 75٪ احتمال دارد که کودکشان چشم قهوه ای شود.
  • اگروالدین هر دو دارای چشم آبی باشند، 99٪ احتمال دارد که کودکشان چشم آبی شود.
  • اگروالدین هر دو دارای چشم سبز باشند، 99٪احتمال دارد که کودکشان چشم سبز شود.


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

هنرمندانی که اختلاف سنی با همسرشان از زمین تا آسمان است

ملاک اختلاف سنی در ازدواج این روزها دیگر مانند سابق پر اهمیت نیست و ما زوج های زیادی در میان هنرمندان داریم که اختلاف سنی زیادی با همسرانشان دارند اما خوشبخت اند. هنرمندان برای ازدواج ملاک اختلاف سنی را رد کرده و ازدواج هایی در میان آنها به چشم میخورد که فاصله سنی در آنها وجود دارد.هنرمندان

هنرمندان

پستی که ستاره سادات قطبی، همسر شهرام شکیبا مجری تلویزیون درباره اختلاف سنی 14 ساله اش با وی منتشر کرد به همین بهانه مروری می کنیم بر هنرمندانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند.

هنرمندان و اختلاف سنی با همسرانشان

رضا رویگری ، بازیگر و خواننده متولد 1325 با تارا کریمی که متولد 1368 ازدواج کرده است. اختلاف سنی این زوج 43 سال است.

هنرمندان

رضا رویگری و همسرش تارا کریمی

ناصر تقوایی کارگردان معروف ایرانی متولد 1320 است و مرضیه وفامهر که متولد 1352 ازدواج کرده است، اختلاف سنی این زوج حدود 32 سال است.

هنرمندان

ناصر تقوایی و مرضیه وفامهر

بهرام بیضایی کارگردان و نمایشنامه نویس با همسرش مژده شمسایی تفاوت سنی 30 سال دارند.

هنرمندان

بهرام بیضایی و همسرش مژده شمسایی

شهرام اسدی کسی که فیلم هایی مثل روز واقعه را کارگردانی کرده است با لادن مستوفی بازیگری که در سریال پریا نقش آفرینی کرده است، چند سال پیش ازدواج کردند و تفاوت سنی 19 سال دارند.

هنرمندان

شهرام اسدی و لادن مستوفی

بهروز افخمی کارگردانی که اخیرا با برنامه هفت جنجال بسیاری ایجاد کرد متولد 1335 است و با مرجان شیرمحمدی که متولد 1352 است، ازدواج نموده است. اختلاف سنی این زوج 17 سال است.

هنرمندان

بهروز افخمی و مرجان شیرمحمدی

امیریل ارجمند پسر داریوش ارجمند با همسرش یاسمینا باهر تفاوت سنی 15 سال دارند.

هنرمندان

امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

رامبد جوان نیز 11 سال از نگار جواهریان بزرگ تر است.

هنرمندان

رامبد جوان و نگار جواهریان

برای همه این زوج های هنرمند آرزوی خوشبختی می کنیم. از همراهی شما مخاطبان عزیز بی نهایت سپاسگذاریم.

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 1 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آموزش بسیار ساده درست کردن کباب کوبیده

کباب کوبیده کبابی است که برخلاف به نظر برخی ها که می گویند درست کردن این کباب بسیار دشوار است و کباب ما آنطور که میخواهم مانند کباب های بیرون عمل نمی آید،  بسیار ساده و آسان تهیه می شود.کباب کوبیده

کباب کوبیده

درست کردن کباب کوبیده

مواد لازم و زمان پخت کباب کوبیده

نکات درست کردن کباب کوبیده خوشمزه

برای درست کردن کباب کوبیده باید به یک سری از نکات طلایی اما ساده توجه کنید تا بتوانید کباب کوبیده دلخواه و دلچسپ خود را مهیا کنید ضمنا اگر می خواهید که کباب شما به بهترین نحو و مانند کباب های رستوران ها شود بهتر است از این نکات ساده غفلت نکنید.

برای تهیه کباب کوبیده باید از گوشت چرخ کرده گوسفندی یا مخلوط گوساله استفاده کنید و برای اینکه کباب کوبیده ترد و خوشمزه شود باید از گوشت چربی دار استفاده کنیم .گوشتی که چربی اش کم باشد هنگام ماسا دادن خودش را ول میکند.

کباب کوبیده رستورانی

تهیه کباب کوبیده با گوشت چرخ کرده گوسفندی یا مخلوط گوساله

مواد لازم کباب کوبیده

  • گوشت چرخ کرده گوسفندی یک کیلو
  • پیاز 250 گرم
  • فلفل سیاه و نمک به میزان لازم
  • پودر پاپریکا به میزان لازم (ادویه مخصوص کباب کوبیده)

طرز تهیه کباب کوبیده برای چهار نفر

ابتدا پیازها را پوست می کنیم و با گوشت کوب برقی له میکنیم و به صورت پوره در می آوریم.

دقت کنید پیازها را نباید رنده کنید.

چه مقدار پیاز در کوبیده نیاز است ؟

پیاز مورد نیاز برای کباب کوبیده

پیاز برای کباب کوبیده

پوست کندن پیاز ها برای آماده کردن مواد کوبیده

پیاز در کباب کوبیده

پوره ای مانند کردن پیاز ها برای کباب کوبیده

نحوه درست کردن کباب کوبیده

شکل نهایی پیاز پوره شده

آموزش مرحله به مرحله کباب کوبیده

در این دستور نسبت پیاز به گوشت 1 به 4 است یعنی اگر یک کیلو گوشت داریم باید 250 گرم پیاز استفاده کنیم . پیازهای له شده را به همراه گوشت کاملا ماساژ میدهیم و در حین ورز دادن پودر پاپریکا , نمک و فلفل سیاه را اضافه میکنیم تا کاملا مخلوط شوند و گوشت حالت چسبندگی پیدا کند.

هر چقدر گوشت بیشتر ورز داه شود نرم تر و چسبنده تر میشود.

گوشت کباب کوبیده

چرخ کرده آماده ورز دادن

ورز دادن را به مدت پنج دقیقه ادامه می دهیم. بعد از اینکه گوشت حسابی ورز داده شد و به چسبندگی دلخواه رسید در ظرفی سرپوشیده آن را به مدت یک ساعت در یخچال نگهداری می کنیم .بعد از یک ساعت استراحت گوشت به مدت یک دقیقه دوباره ورز می دهیم. برای این که گوشت به دستتان نچسبد می توانید دستتان را بامقداری آب را خیس کنید.

ورز دادن گوشت کباب کوبیده

ورز دادن چرخ کرده کباب کوبیده 

کباب کوبیده

اضافه کردن پیاز پوره شده به گوشت چرخ کرده

پیاز پوره شده

ورز دادن مناسب گوشت و پیاز پوره شده

پابریکا در کباب کوبیده

اضافه نمودن پابریکا به چرخ کرده ورز داده شده

اضافه کردن نمک و فلفل به کوبیده

اضافه کردن نمک و فلفل به کباب کوبیده در آخرین مرحله

درست کردن مواد اولیه کباب کوبیده

پوشاندن ظرف و نگهداری مواد کباب کوبیده در یخچال

روش سیخ زدن کباب کوبیده و جلوگیری از ریختن مواد کباب کوبیده روی سیخ

به اندازه یک مشت از مایه کباب برمی داریم و بر روی سیخ های پهن قرار می دهیم و با فشار و حالت دست مایه گوشت را به اندازه ای که نه خیلی کلفت و نه خیلی نازک شود سطح سیخ را می پوشانیم. با انگشتتان روی سیخ را فشار دهید تا اثر انگشتان بر روی گوشت باقی بماند. حالا ابتدا و انتهای کباب را به سیخ بچسبانید.

آتش را بر پا کنید سیخ ها کباب را روی آن قرار دهید. فقط دقت کنید که آتش را توسط ذغال و هیزم دایر کرده اید باید صبر کنید تا شعله آن فروکش کرده و تنها ذغال گداخته در منقل شما وجود داشته باشد. این برای این است که در صورتی که از مواد اشتعال زایی همچون نفت استفاده کرده باشید، بوی آن از بین رفته و غذای شما بد بو نشود و یا اینکه دوده هیزم و یا ذغال شما به طور کامل سوخته باشد و بر روی غذای شما ننشیند.

سپس سیخ های کباب را روی آتش بچینید. فقط باید دقت داشته باشید که در ابتدا باید سیخ ها را مرتب و با دقت به دفعات بچرخانید و باد بزنید تا گوشت خودش را بگیرد و کباب از سیخ جدا نشود و وقتی گوشت کمی برشته شد، دیگر باد زدن لازم نیست و اجازه دهید به آرامی کباب بپزد.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 1 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

رنگ کردن مو در خانه 

دوست دارم خودم در خانه بهترین روش رنگ کردن مو را انجام دهم . مراحل رنگ کردن موی سفید چگونه است و اینکه با چه روشی می توانم رنگ مویی با نتیجه ی دلخواه داشته باشم؟ رنگ كردن مو

رنگ كردن مو
رنگ کردن موها در خانه کار چندان سختی نیست. حتی اگر موها سفید شده باشد، به آسانی می توان آن ها را رنگ کرد، فقط کافی است نکات ساده ای را بدانید. رنگ کردن مو تقریبا بین بیشتر خانم ها رواج دارد خانم ها به 2 دلیل موهای شان را رنگ می کنند یا می خواهند موهای سفیدشان را بپوشانند یا می خواهند در چهره شان تنوعی به وجود آورند.
بعضی از خانم ها موهای شان را در آرایشگاه رنگ می کنند، ولی خانم های بسیاری هستند که ترجیح می دهند به دلیل هزینه یا کمبود وقت، موهای شان را در منزل رنگ کنند. اگر شما هم جزو این دسته اخیر هستید، احتمالا دانستن نکاتی برای رنگ کردن بهتر موها می تواند برای تان جالب باشد. رعایت این نکات باعث می شود، رنگ روی موها به آنچه می خواهید نزدیک شود و دوام بیشتری یابد.

ابتدا قیچی به دست شوید
یکی از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کرد تا نتیجه بهتری از رنگ کردن موها به دست بیاید، این است که اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است باید قبل از رنگ کردن را کوتاه کنید. موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و به اصطلاح موها بدرنگ می شود، بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن حتما سر موهای تان را کوتاه کنید تا قسمت های خشک و آسیب دیده ای در موی تان وجود نداشته باشد.

رنگ کردن مو

روش رنگ کردن مو در منزل

درجه بندی ها را بشناسید
سطح رنگ ها را از درجه یک تا 10 تقسیم بندی کرده اند. رنگ درجه 10 مو را روشن و درجه یک آن را تیره می کند، به طور کلی درجات رنگ مو را می توان به این صورت نشان داد:1- سیاه، 2- قهوه ای خیلی تیره، 3- قهوه ای تیره، 4- قهوه ای، 5- قهوه ای متوسط، 6-قهوه ای روشن، 7- بلوند تیره، 8- بلوند متوسط، 9- بلوند روشن، 10 - بلوند پلاتینی روشن. البته 11و 12 هم در بعضی کاتالوگ ها وجود دارد که این رنگ ها در ترکیب با این رنگ های اصلی برای روشن کنندگی فوق ا لعاده زیاد کاربرد دارد. شماره های بعد از ممیز نشانگر ترکیب رنگ اصلی با رنگ های فرعی هستند. مثلا 1/2و1/1و1/3.

خنثی کننده های رنگ موی خود را بشناسید
اگر شما چرخه رنگ را بشناسید، رنگ کردن برایتان آسان تر خواهد شد. ممکن است به نظرتان عجیب برسد که موهای شما ترکیبی از 3 رنگ است؛ قرمز، زرد و آبی. اینها رنگ های اصلی هستند. رنگ های ثانویه، نارنجی، سبز و بنفش هستند که از ترکیب رنگ های اصلی به دست آمده اند.
یکی از عناصر و عوامل مهم رنگ کردن مو، تعیین رنگدانه زیرین موی شماست. وقتی که شما رنگی را انتخاب می کنید و روی موهای تان می گذارید، امکان دارد به خاطر رنگدانه زیرین در موی شما، همان رنگ دلخواه به دست نیاید. اگر شما نگاهی به چرخه در رنگ بیندازید یک رنگ مخالف برای هر رنگ وجود دارد؛ یعنی اگر موی شما نارنجی باشد رنگ سبز باعث می شود که موی شما قهوه ای شود یا اگر موی شما یک تون (tone) زرد دارد، رنگ بنفش آن رنگ را از بین خواهد برد. پس باید خنثی کننده های رنگ موی خود را بشناسید.

رنگ زیرین + رنگ مصنوعی = رنگ نهایی

رنگ کردن موهای سفید

برخی از موهای سفید به ویژه موهای ریز، کلفت و خاکستری رنگی که در اطراف شقیقه ها می رویند، در برابر رنگ مو مقاوم هستند یا در مقایسه با سایر موهای سفید، به سرعت رنگ خود را از دست می دهند. اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید، چون با نرم کردن، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند.

در موهایی که 80 تا 100 درصد سفید شده اند، ابتدا اکسیدان با Vol 20 یا 30 را مستقیما روی موی سفید بگذارید و پس از 5-7 دقیقه بشویید. بهتر است از جایی که سفیدترین موها را دارد شروع کنید و پس از شستن، با حوله خوب خشک کنید سپس از رنگی که یک درجه تیره تر از رنگ مورد نظرتان است، استفاده کنید. چون به دلیل نبودن رنگدانه در تار مو، رنگی که می گذارید روشن تر به نظر می رسد. برای بالا رفتن قدرت جذب موی سفید توصیه می شود، مدت زمان گذاشتن رنگ را به حدود 45 دقیقه برسانید. یادتان باشد. این موها در مقایسه با سایر موهای سفید به سرعت رنگ خود را از دست می دهند.

به موهای خشک هم جان دهید

استفاده از رنگ مو، باعث خشکی و شکنندگی و ریزش موی سر خانم ها می شود. از آنجایی که وضعیت طبیعی مو با استفاده از رنگ مو دچار تغییر می شود و مثلا از میزان رطوبت مو کاسته می شود، راه حل مناسب استفاده از اسیدهای چرب طبیعی است. یکی از بهترین و غنی ترین گیاهان دارای اسید چرب که می تواند رطوبت کافی را به موهای خشک باز گرداند، زعفران است. چند قطره روغن زعفران را در کف دست بریزید و به آرامی روی موهای خشک بمالید.

مطمئن باشید، مقدار چربی که در موهای شما نفوذ می کند بسیار ناچیز خواهد بود، ولی تداوم این کار باعث بازگشت رطوبت از دست رفته به موهای شما خواهد شد. بهتر است از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده برای شست وشو استفاده کنید و پیش از ورود به استخر، موهای رنگ شده خود را با آب بدون کلر بشویید. موها را در زمان خیس بودن شانه نزنید و از شانه دندانه درشت استفاده کنید. تا جایی که می شود از خشک کردن موها با سشوار خودداری کنید.

رنگ کردن مو

بهترین روش رنگ کردن مو در منزل

به شماره اکسیدان توجه کنید
قدرت اکسیدان که به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو به کار می رود با نتایج مورد نیاز و دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ ها تعیین می شود.
اکسیدان Vol 10 رنگ را فقط به طور جزئی باز می کند، اکسیدان Vol 20 قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالاتری دارد و اکسیدان Vol 30 قدرت روشن کنندگی بسیار بالا را با کمترین میزان رنگ دارد. از آنجایی که اکسیدان های با درجه بالا میزان بیشتری از سولفور موهای شما را پاک می کند، معمولا توصیه می شود از اکسیدان های با درجه کمتر از 30 استفاده کنید. آمونیاک هم همین خطر را دارد.
آمونیاک ماده ای است که معمولا در رنگ موهای دائمی استفاده می شود و مانند تمام قلیاها تمایل به جداکردن کوتیکول دارد و به همین دلیل به رنگ اجازه می دهد تا به داخل مو نفوذ کند. اگر آمونیاک به کار رفته بیش از حد تند باشد، پیوندهای سولفور مو بیش از اندازه جدا شده و در نتیجه مو سفت می شود و قطر و وزنش را از دست می دهد.

مراقب لکه های رنگ باشید
بهتر است قبل از رنگ کردن، اطراف گردن تان را با حوله ای بپوشانید، چون رنگ هم می تواند باعث التهاب پوست گردن شود و هم لباس شما را از بین ببرد. برای رنگ کردن حتما دستکش دست تان کنید. برای رنگ نگرفتن پوست اطراف صورت تان نیز از یک کرم چرب استفاده کنید یعنی اطراف گوش، گردن، پیشانی و... اگر هم پوست تان لک شد نگران نباشید، می توانید با الکل طبی رنگ را از بین ببرید.

آبکشی را جدی بگیرید
بعد از رنگ کردن موهای تان را با آب سرد یا آب ولرم آبکشی کنید؛ این روش تا حدی از ریزش موها جلوگیری می کند
رنگ کردن ابروها و مژه ها حساسیت زا است
رنگ مو مواد شیمیایی بسیاری دارد، که وقتی ابروها یا مژه ها را رنگ کنید، هرکدام از این مواد می توانند باعث حساسیت شدید شوند.
برای رنگ گرفتن موی زبر چه کار کنیم
اگر موهای شما خیلی زبر و مقاوم در برابر رنگ است، شاید لازم باشد که قبل از رنگ کردن آن ها را نرم کنید، چون با نرم کردن، لایه های کوتیکول رنگ را بهتر جذب می کنند
مرتکب این اشتباهات نشوید

رنگ کردن موهای کثیف و گره خورده:
بهتر است، قبل از استفاده از رنگ از چند هفته قبل از نرم کننده استفاده کنید، چون موهای خشک رنگ را مدت کوتاه تری در خود نگه می دارد، حتما باید موهای تان برای رنگ کردن تمیز باشد، هنگام رنگ نیز اگر موها مرطوب باشد بهتر است.

آموزش رنگ كردن مو در خانه


بدون تست، موهای تان را رنگ نکنید
بعد از این که مارک خاصی را انتخاب کردید، قسمت کوچکی از رنگ را روی گردن یا کنار گوش بگذارید تا مطمئن شوید رنگ باعث قرمزی، حساسیت، تورم، التهاب، آلرژی و... نمی شود. اگر احساس کردید، روی پوست تان احساس ناراحتی می کنید به سرعت رنگ را بشویید.

وقتی نرم کننده کار را خراب می کند
شما نباید از چند ساعت قبل از رنگ کردن از نرم کننده استفاده کنید، چند ساعت قبل از رنگ کردن فقط شامپو کنید. اگر می خواهید موهای تان خوب رنگ بگیرد باید هیچ چیزی مثل چربی یا کثیفی روی موها نباشد.

به رنگ های روی جعبه اعتماد نکنید

بهتر است برای انتخاب رنگ از آرایشگر خود راهنمایی بخواهید تا او به شما بگوید مناسب ترین رنگ برای شما چیست. رنگی که شما انتخاب می کنید باید با رنگ پوست شما هماهنگ باشد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 1 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد