عسلی
نوشته شده توسط : نیما راد

میز عسلی و جلو مبلی برای تکمیل زیبایی دکوراسیون منزل ضروری است، بنابراین لازم است اطلاعات لازم درباره آنها کسب کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، بعد از خرید مبلمان برای تکمیل ست مبل باید میز جلو مبلی و عسلی نیز خریداری کنیم. وجود میز عسلی و جلو مبلی برای پذیرایی و زیبایی بیشتر منزل شما لازم و ضروری است.

انواع میز عسلی

در سال‌های اخیر میز عسلی‌ های متنوع و زیبایی ساخته شده که برخی از آنها با میز جلو مبلی و برخی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

گاهی به علت فضای کم افراد از خرید میز عسلی صرفه نظر می‌کنند، اما بدانید وجود این میز در خانه علاوه بر اینکه برای پذیرایی می‌تواند میز کمکی شما باشد، زیبایی دکوراسیون شما را نیز بیشتر می‌کند.

شک نداشته باشید که میز عسلی‌های فانتزی با وجود مجسمه تزئینی در گوشه پذیرایی شما جلوه منزل و دکوراسیونتان را بیشتر می‌کنند.

در مورد انتخاب رنگ باید بدانید که بهتر است که رنگ عسلی با میز جلو مبلی و مبلمان شما همخوانی داشته باشد.

خرید و قیمت میز عسلی سلطنتی

میز عسلی سلطنتی برای دکوراسیون‌های لوکس و سنتی مناسب است. شما می‌توانید زیباترین و لوکس‌ترین مدل‌های میز عسلی سلطنتی را از سایت آف دکور بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید.

میز عسلی سفید

برخی از افراد طرفدار دکوراسیون سفید هستند این افراد مبل و میز خود را در رنگ سفید انتخاب می‌کنند آف دکور برای طرفداران این سبک از دکوراسیون هم محصولاتی را ارائه می‌کند.

میز عسلی تاشو

در میز عسلی تاشو این قابلیت وجود دارد که در صورت نیاز میز عسلی را جمع کرده و فضای بیشتری داشته باشیم و مناسب فضای‌های کوچک می‌باشد.

میز عسلی تاشو سفید

میز عسلی تاشو سفید یکی از مدل‌های پرفروش میز عسلی تاشو می‌باشد که می‌توانید آن را به صورت اینترنتی بررسی و خریداری کنید.

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی همانطور که گفته شد تکمیل کننده مبلمان شما است، وجود آن در هر منزلی لازم است به ازا هر یک دست مبل شما به یک میز جلو مبلی احتیاج دارید که معمولاً با ۳ عسلی به فروش می‌رسد.

رنگ میز جلو مبلی

رنگ این میز باید با رنگ چوب مبلمان همخوانی داشته باشد. اگر مبل شما تماماً پارچه بوده و قصد خرید میز جلو مبلی دارید با توجه به فضا نشیمن خود رنگ آن را انتخاب کنید. اگر نشیمن شما فضا کوچکی دارد سعی کنید میزی با رنگ روشن خریداری کنید.

میز جلو مبلی کلاسیک

این نوع از میزها را باید برای مبلمان کلاسیک یا استیل و سلطنتی خریداری کنید؛ چرا که از نظر شکل و ساختار با این دسته از مبل‌ها همخوانی دارند.

میز جلو مبلی ام‌دی‌اف mdf

میز جلو مبلی ام‌دی‌اف از انواع پر طرفدار میز جلو مبلی است این میز کیفیت بسیار بالایی داشته و بسیار مرغوب است.

 

منبع : ایسنا





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 2 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: