تولید محتوا با اصول
نوشته شده توسط : نیما راد

تولید محتوا با اصول شرکت ایران محتوا

تولید محتوا برای سایت یا اصلاً بهتر است بگویم برای هر کسب و کاری، حکم آب و غذا برای انسان را دارد که بدون آن هیچ کس چند صباحی بیشتر دوام نمی‌آورد. هرچقدر این غذا باکیفیت‌تر باشد، مسلماً فرد رشد بهتری دارد.

همان طور که این غذا باید با برنامه ریزی، دقیق و اصولی صرف شود، دقیقاً تولید محتوا هم به این صورت است. اول باید تعیین شود هدف از تولید محتوا چیست؟ محتوای درخواستی از چه نوعی باید باشد؟ خدمات تولید محتوا از کجا تهیه شود؟ در چه بستری انتشار پیدا کند؟ و سؤالات زیادی که در اولین قدم تولید محتوا باید به آنها پاسخ درست و عاقلانه‌ای داده شود. به تمامی این مراحل که قبل از اجرا انجام می‌شود، تا محتوا در یک بستر مناسب، صفر تا صد راه خود را طی کند و به هدف مطلوب برسد را استراتژی تولید محتوا می گویند.

دوباره مثال غذا و انسان را می‌زنم. باید ببینیم این غذایی که تهیه می‌کنیم، برای یک ورزشکار است یا یک انسان معمولی؟ جوان است یا پیر؟ زن است یا مرد؟ این سؤالات در تولید محتوا هم باید مطرح شود تا بتوانیم به هدف بهتر و دقیق‌تر نزدیک شویم. تمامی این سؤالات باید جواب داده شود تا شخص، تیم یا شرکتی که مسئولیت تولید محتوا را به عهده گرفته است، با شفافیت و نقشه راه بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

ما در شرکت ایران محتوا، سیزده خدمت در خصوص تولید محتوا و خدمات مربوط به آن را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید.

یکی از پایه‌ای‌ترین و مهم‌ترین خدمات ما در ایران محتوا، طراحی استراتژی محتوا برای شماست. سپس به ترتیب وارد مراحل بعدی کار یعنی تولید محتوای سایت، بارگذاری مطلب، سئو و بهینه سازی محتوا و … می‌شویم. اگر در جستجوی جایی برای تولید محتوا با کیفیت هستید، به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید به  شرکت ایران محتوا اعتماد کنید.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 9 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: