نوشته شده توسط : نیما راد

اقامت با اثبات تمکن مالی

شاید شما هم مانند بسیاری از مردم به دنبال گرفتن اخد اقامت اروپا هستید، اما همانطور که می دانید در دنیا انواع مختلفی از اقامت وجود دارد و به همین منظور قوانین اقامتی خیلی متنوع و بسیار زیادی در کشورهای دنیا وضع شده اند. یکی از ایده آل ترین روش های اقامت در کشورهای اروپایی، دریافت مجوز اقامت با اثبات تمکن مالی است. در واقع در این نوع مجوز اقامت، متقاضی می تواند با اثبات تمکن مالی در ایران یعنی تنها با داشتن سند ملکی و سپرده بانکی مکفی، برای خود و خانواده اش ( همسر، فرزندان تحت تکفل و حتی پدر و مادر) در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن جهت زندگی و سفر آزادانه به سراسر اروپا، مجوز اقامت تضمینی دریافت نماید. بنابراین اشخاصی که خواهان دریافت مجوز اقامت تمکن مالی یا همان خود حمایتی هستند باید با نشان دادن اسناد مثبت قانونی، اثبات نمایند که برای پرداخت همه هزینه های اقامت خود در کشور مورد نظر از توان مالی کافی برخوردار هستند. البته شایان ذکر است برخی از کشورهای اتحادیه اروپا که عضو پیمان شینگن نیز می باشند این نوع از مجوز اقامت را برای بازه های زمانی مختلف صادر و تمدید می نمایند. برای مثال کشور یونان این اقامت را برای بار اول به مدت دو سال و برای بار دوم به مدت ۳ سال صادر می کند اما در مورد کشور اتریش اولین اقامت برای مدت ۱ سال و برای مرحله بعد برای ۲ سال صادر می گردد. البته تنها برخی از کشورها مانند اتریش اقامت افراد دارای این مجوز را به اقامت دائم و شهروندی تبدیل می نمایند. این در حالی است که تعدادی دیگر نظیر کشور یونان، امکان اخذ شهروندی از طریق این نوع از اقامت را در قانون خود پیش بینی نکرده اند. بنابراین در هنگام انتخاب کشور مورد نظر برای اقامتتان حتما به این مسئله توجه نمایید. مشاوران آژانس شمیران گشت می توانند شما را در انتخاب بهترین کشور جهت اخذ اقامت تمکن مالی راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در خصوص اخذ این نوع از اقامت ارائه خواهد شد.

منبع : https://www.wisa.ir/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%ab%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d9%85%da%a9%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

تولید محتوا با اصول شرکت ایران محتوا

تولید محتوا برای سایت یا اصلاً بهتر است بگویم برای هر کسب و کاری، حکم آب و غذا برای انسان را دارد که بدون آن هیچ کس چند صباحی بیشتر دوام نمی‌آورد. هرچقدر این غذا باکیفیت‌تر باشد، مسلماً فرد رشد بهتری دارد.

همان طور که این غذا باید با برنامه ریزی، دقیق و اصولی صرف شود، دقیقاً تولید محتوا هم به این صورت است. اول باید تعیین شود هدف از تولید محتوا چیست؟ محتوای درخواستی از چه نوعی باید باشد؟ خدمات تولید محتوا از کجا تهیه شود؟ در چه بستری انتشار پیدا کند؟ و سؤالات زیادی که در اولین قدم تولید محتوا باید به آنها پاسخ درست و عاقلانه‌ای داده شود. به تمامی این مراحل که قبل از اجرا انجام می‌شود، تا محتوا در یک بستر مناسب، صفر تا صد راه خود را طی کند و به هدف مطلوب برسد را استراتژی تولید محتوا می گویند.

دوباره مثال غذا و انسان را می‌زنم. باید ببینیم این غذایی که تهیه می‌کنیم، برای یک ورزشکار است یا یک انسان معمولی؟ جوان است یا پیر؟ زن است یا مرد؟ این سؤالات در تولید محتوا هم باید مطرح شود تا بتوانیم به هدف بهتر و دقیق‌تر نزدیک شویم. تمامی این سؤالات باید جواب داده شود تا شخص، تیم یا شرکتی که مسئولیت تولید محتوا را به عهده گرفته است، با شفافیت و نقشه راه بتواند کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

ما در شرکت ایران محتوا، سیزده خدمت در خصوص تولید محتوا و خدمات مربوط به آن را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم که در زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید.

یکی از پایه‌ای‌ترین و مهم‌ترین خدمات ما در ایران محتوا، طراحی استراتژی محتوا برای شماست. سپس به ترتیب وارد مراحل بعدی کار یعنی تولید محتوای سایت، بارگذاری مطلب، سئو و بهینه سازی محتوا و … می‌شویم. اگر در جستجوی جایی برای تولید محتوا با کیفیت هستید، به شما اطمینان می‌دهیم که می‌توانید به  شرکت ایران محتوا اعتماد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

سامانه بورسی سجام چیست؟

از زمان شروع به کار بازار سرمایه تا به امروز، بازار سرمایه با تغییرات متعددی روبه‌رو شده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات ورود تکنولوژی و بستر الکترونیک به بازار سرمایه در سال 1384 پس از تصویب مقررات بازارها و نهادهای مالی در مجلس شورای اسلامی بوده است و پس‌ازآن و به‌تدریج از خریدوفروش حضوری و تلفنی سنتی به سمت حساب‌های آنلاین و انجام معاملات به‌صورت الکترونیکی بوده است به‌طوری‌که در حال حاضر این موضوع به یک امر عادی در معاملات بازار بورس تبدیل شده است و رقابت بین کارگزاری‌ها در گسترش ظرفیت سامانه جهت پذیرش مشتریان جدید است. اما یکی از موضوعاتی که کماکان رویه‌های سنتی خود را حفظ کرده است شیوه‌های پرداخت سود توسط شرکت‌های سهامی و رویه‌های ثبت‌نام در نهادهای مالی مختلف همچون کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و … بوده است. در این مقاله به اهمیت و ضرورت ایجاد سامانه بورسی سجام پرداخته شده است و به این موضوع خواهیم پرداخت که این سامانه سجام تا چه اندازه برای سرمایه‌گذاران مفید خواهد بود.

 سایت سامانه سجام بورس

این سایت در حال حاضر تنها جهت ثبت‌نام اولیه تمامی سرمایه‌گذاران کاربرد دارد و شما در مرحله اول بایستی با مراجعه به این سایت اطلاعات هویتی،بانکی، بورسی و سکونت خود را بر طبق مراحل خواسته‌شده و به ترتیب پر نمایید.

www.sejam.ir

در واقع مخزن اصلی و مرجع اصلی داده‌ها و اطلاعات سرمایه‌گذاران بازار بورس در این سایت ذخیره می‌گردد و شما پس از نهایی کردن ثبت‌نام اولیه و ثبت‌نام نهایی خود می‌توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را مشاهده نمایید و به‌ویژه اطلاعات حیاتی خود مانند آدرس محل سکونت، شماره‌حساب و شبای بانکی خود را ویرایش نمایید. هم‌چنین درصورتی‌که هر تغییر و یا اضافه کردن احتمالی اطلاعات و هم‌چنین اطلاعیه‌های مهم دیگر در رابطه با این سامانه از طریق این سایت در دسترس می باشد.

✓ سجام چیست؟

سجام مخفف سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه زیر نظر سازمان بورس در جهت ایجاد سامانه یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است. بر طبق مصوبه اعلامی از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، تمامی سرمایه‌گذاران فعلی که پیش از شهریور 1397 کد بورسی دریافت کرده‌اند بایستی به سامانه ثبت‌نام سجام به آدرس https://profilesejam.csdiran.com/ مراجعه کرده و تمامی اطلاعات خواسته‌شده را وارد نمایند. از طرفی چنانچه افراد جدیدالورود به بورس به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند حتماً بایستی ضمن پر کردن اطلاعات لازم که کارگزاری از افراد تقاضا می‌کند وارد سامانه سجام شده و اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل نمایند( در مقاله بعدی در رابطه با شیوه پر کردن فرم‌ها در سامانه سجام توضیحات لازم ارائه خواهد شد). درنهایت با انجام هر دو مرحله فوق کارگزاری طی مدت‌زمان مشخصی کد بورسی و کد معاملاتی را برای افراد صادر خواهد کرد. لازم به ذکر است که از اوایل سال 1397 در طی چند مرحله به معامله گران فرصت داده شد تا اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت‌نام نمایند. در مرحله اول تا پایان شهریور 97 فرصت داده شد و در تازه‌ترین دستورالعمل به تمامی سرمایه‌گذاران قدیمی بازار سرمایه خواسته‌شده است که تا پایان سال 1397 به ثبت اطلاعات هویتی خود اقدام ورزند. لازم به ذکر است درصورتی‌که ثبت‌نام اولیه در این سامانه انجام نگیرد و مهلت مقرر به اتمام برسد کد معاملاتی افراد بسته می‌شود و اجازه انجام معاملات به افراد داده نمی‌شود تا زمانی که در سامانه ثبت‌نام خود را به انجام برسانند. لازم به ذکر است که این تهدید؛ برای سرمایه‌گذاران جدیدالورود وجود ندارد زیرا آن‌ها در زمان ثبت‌نام ملزم به پر کردن فرم‌های سامانه سجام هستند تا کد معاملاتی برای آن‌ها صادر گردد. پس از ثبت‌نام در سامانه یک کد 10 رقمی برای شما پیامک می‌شود که شما بایستی آن را نزد خود نگه‌دارید. معمولاً پس از یک ماه از تاریخ تکمیل اطلاعات در سامانه پیامکی به شما ارسال خواهد تا با مراجعه به یکی از شعب منتخب دفاتر الکترونیک دولت یا کارگزاری ها، مراحل نهایی را انجام دهید تا ثبت اطلاعات شما در سامانه سجام نهایی گردد.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

آموزش گام به گام ثبت نام در بورس اوراق بهادار:

بورس اوراق بهادار، یکی از فعال‌ترین بازارهای مالی حال حاضر است که سرمایه گذاری در آن به همراه مهارتی کافی می‌تواند بازده بسیاری برایتان به همراه داشته باشد؛ اما در حال حاضر برای ثبت نام در بورس اوراق بهادار و انجام معامله در آن مانند گذشته دیگر نیازی به حضور فیزیکی در تالار بورس نیست و شما با در اختیار داشتن اینترنت و لپ تاب یا گوشی همراه قادر خواهید بود به‌راحتی سهام موردنظر خود را خرید و فروش کنید. ما در این مقاله سعی داریم برای ثبت نام کارگزاری بورس اوراق بهادار و شروع معاملاتتان، شما را مرحله به مرحله راهنمایی کنیم، اما قبل از هر چیز، مراحلی که باید به‌صورت کلی طی شوند عبارت‌اند از:

  • دریافت کد بورسی
  • ثبت نام در سایت سجام
  • شروع معاملات

برای سرمایه گذاری در بورس، چه به‌صورت یک شخص حقیقی و چه به‌صورت حقوقی، در ابتدا نیاز به یک کارگزار رسمی و مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار دارید تا “کد بورسی یا همان کد معاملاتی” خود را از آن دریافت کنید. این کد برای هر شخص منحصر به فرد است و درواقع شناسه‌ی او در بازار بورس به‌حساب می‌آید که از تعدادی حرف و عدد تشکیل شده است. کد بورسی یکی از الزامات ورود به بورس اوراق بهادار و خرید و فروش در بازار سرمایه است. چه افراد حقیقی و چه افراد حقوقی در سامانه اطلاعاتی بورس از طریق این کد شناسایی می‌شوند. نحوه‌ی ثبت نام در بورس و دریافت کد بورسی در بیشتر کارگزاری‌ها در شهرهای مختلف، به‌صورت حضوری از طریق شعب کارگزاری انجام می‌شود اما در حال حاضر برخی از کارگزاری‌ها خدمات خود را به‌صورت آنلاین هم ارائه می‌دهند و شما می‌توانید به‌صورت غیرحضوری کد بورسی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که صدور و دریافت کد معاملاتی رایگان است.

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقیقی:

  • اصل و کپی شناسنامه (صفحه اول و توضیحات)
  • اصل و کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقیقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقیقی در بورس کالای ایران
  • شماره حساب بانکی و شماره شبای آن
  • آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین حداقل مدرک دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است)

مدارک لازم برای دریافت کد بورسی اشخاص حقوقی:

  • کپی آگهی رسمی تاسیس شرکت
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی تغییرات
  • کپی اساسنامه شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به‌صورت کامل
  • کپی روزنامه رسمی آخرین آگهی در خصوص اعضای هیات مدیره و دارندگان امضای مجاز
  • کپی صورت‌های مالی که به تایید حسابرس قانونی رسیده باشد
  • تکمیل فرم احراز هویت اشخاص حقوقی
  • تکمیل فرم درخواست کد مشتریان حقوقی در بورس کالای ایران

پس از آنکه از طریق شرکت‌های کارگزاری برای دریافت کد بورسی خود اقدام کردید، کارگزاری‌ها مدارک و فرم‌های مرتبط را برای صدور کد بورسی به سازمان بورس ارائه می‌دهند و کد بورسی شما معمولا بعد از سه روز کاری صادر می‌شود که با آن می‌توانید خرید و فروش سهام خود را انجام دهید. پس از ثبت نام در کارگزاری‌ها و دریافت کد بورسی، اکنون باید در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) ثبت نام کنید، اطلاعات خود را ثبت کنید و کد رهگیری ۱۰ رقمی خود را دریافت نمایید. این سامانه درواقع مرجع اصلی داده‌ها و اطلاعات سرمایه ‌گذاران در بازار بورس است. سجام متعلق به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است که زیر نظر سازمان بورس برای ایجاد سامانه‌ای یکپارچه و فراگیر و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به سرمایه‌ گذاران ایجاد شده است.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

لنت های اورگانیک، نیمه فلزی، کامل فلزی و سرامیکی از انواع لنت های موجود در بازار است که هر کدام ویژگی ها و نوع ساخت متفاوتی دارند و همچنین با توجه به سوالات زیاد شما درمورد لنت ترمز تیگران و .. در این گزارش می توانید انواع این لنت را بشناسید.

لنت‌های اورگانیک

برخی لنت‌های ساخته شده برای ماشین‌ها از مواد آلی هستند، این نوع لنت‌ها با سایر اجزای ترمز همخوانی خوبی دارد و می‌توان از آن برای کارهای سبکی که ماشین‌ ها انجام می‌دهند، بهره برد. اما وقتی ماشین شما به یک تریلر و یا کاروان وصل باشد و در مسیرهای طولانی رفت و آمد داشته باشید، این ترمز نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. علاوه بر این‌ها در هنگام برخورد با آب، وقتی با این گونه لنت ترمز می‌کنید، توان کمی برای توقف ماشین دارند.

لنت‌های نیمه فلزی

بهتر است این گونه لنت‌ها را نیمه فلزی بنامیم، چرا که در آن از یک کامپوزیتی از فلزات نرم برای اصطحکاک تعبیه شده است که قدرت ترمز کردن را افزایش می‌دهد. با این وجود، روتورها یا درام‌ها این نوع لنت‌های نیمه فلزی کمی زودتر از لنت‌های اورگانیکی از بین می‌روند، اما در کل انتخاب خوبی است.

لنت‌های به طور کامل فلزی

این نوع ترمز از کیفیت و بهره‌ وری بالایی برخوردار است، اما قیمت‌شان کمی گرانتر بوده و در ضمن روتور و درام‌ها در این نوع سیستم ترمز زودتر از لنت‌های نیمه فلزی نابود می‌شوند.

لنت ترمزهای سرامیکی

 این نوع لنت ترمز به مراتب گرانتر از سه نوع قبلی از لنت‌های ترمز است، اما از کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و نیز مدت زمان گارانتی این گونه لنت‌ها نیز بیشتر است. از نقطه ضعف‌های لنت‌های سرامیکی این است که آن‌ها در دمای بالا کارایی خوبی دارند و این مورد بیشتر برای ماشین‌های پرتحرک مسابقه‌ای خوب است. همچنین این ترمزها وقتی سرد و یا مرطوب باشند، اصلا کارایی خوبی ندارند و ترمز ضعیفی را ارائه می‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

همه چیز درباره یک شیرازی زاده خوش صدا

فرزاد فرخ هنرمند ایرانی اهل شیراز است که این روزها هواداران بسیاری دارد . این هنرمند شیرازی تبار با انتشار دو آهنگ در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاد فرخ  این دو آهنگ را که هوای تو و لبخندت نام دارند را   با همکاری دوست میکس مسترش امیرعلی هدایت زاده در استودیوی شخصی منزل خود در تهران تهیه و  در یک کانال تلگرامی منتشر کرد که این کار به شدت مورد توجه قرار  گرفت و موجب شهرت وی شد 

فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

فرزاد فرخ یک جوان دهه شصتی شیرازی است او نیز یکی از نو ظهورهای خوانندگی است که همانند ماکان بند و حمید هیراد فعالیت هنری اش را درذ شرکت آوازینو حسن اردستانی آغاز کرد و از نوازندگی به آهنگسازی و خوانندگی رسید.

فرزاد فرخ

فرزاد فرخ شیرازی

 نام اصلی این هنرمند جوان محبوب فرزاد امید فرخی فرد شیرازی است پدر او اهل شیراز و مادرش آبادنی می باشد و خود او در حال حاضر ساکن تهران است و حدود ده سالی نیز در آبادان زندگی کرده است

 فرخ فعالیت هتری خود را از سال 1380 با کلاس های گیتار آغاز کرد، بعد از مدتی به سمت پیانو رفت و در نهایت شروع به آهنگسازی و ملودی کرد و اندک اندک به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان همتراز رفت.

فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، او در مورد شعر کارهاش می گوید این احساسات در قالب ترانه اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی من افتاده و صرفا بدلیل استعداد نوشتن خودم در مورد نوشتن است.

فرزاد فرخ

کنسرت فرزاد فرخ

کنسرت و آثار فرزاد فرخ

فرزاد فرخ چند هفته بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی، کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. این کنسرت روز شنبه هفتم اردیبهشت ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ ماه میزبان علاقه ‌مندان موسیقی پاپ بود .

منبع



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://www.chekhabar.ir/companynews/13970809325049203/فروشگاه-اینترنتی-که-هر-ایرانی-باید-بشناسد/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

 پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، از جمله شرکت هایی است که خدماتی نظیر تبادلات مالی و صرافی ارز را در سطح بین المللی انجام می دهند. هر شخص از هر جای جهان می تواند به راحتی برای خود اکانتی در پرفکت مانی داشته باشد و از امتیازات و خدمات بسیار زیاد این شرکت بهره ببرد.

پرفکت مانی، از معدود شرکت های مالی و اعتباری است که پس از تحریم های آمریکا، ایرانیان را از دسترسی به خدمات خود محروم نکرده است. بر همین اساس، این سامانه در ارائه خدمات به اشخاصی که در دریافت ارز از خارج از کشور و یا  پرداخت های ارزی به سایر نقاط جهان با مشکل مواجه هستند، خدمات ارائه می دهددر سایت پرفکت مانی هر کسی به راحتی می تواند تبادلات مالی و ارزی خود را در بستر اینترنت انجام دهد. از لحاظ امنیتی، هم پرفکت مانی و هم سام اکسچنجر به عنوان عاملیت پرفکت مانی، همه ی مسائل ایمنی را برای حفظ حریم شخصی و سیاست های مربوط به امور مالی شما را مدیریت و تضمین می نمایند.

پرفکت مانی شرکتی مالی اعتباری، در کشور پاناما است که بر اساس قوانین آن کشور، قوانین خیلی پیچیده ای ندارد و حتی در وب سایت این سامانه بخشی برای فارسی زبانان نیز موجود است و شما می توانید به راحتی امور مربوط به خرید و فروش پرفکت مانیرا از طریق سام اکسچنجر در این سامانه انجام دهید.

 

 

ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش پرفکت مانی و فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت در سام اکسچنجر 

سام اکسچنجر، یکی از معتبرترین صرافی های آنلاین در زمینه ی خرید و فروش پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی است. شما می توانید با داشتن حسابی در پرفکت مانی، از طریق وب سایت سام اکسچنجر، با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی بپردازید. این سایت معتبرفروش پرفکت مانی با کمترین قیمت با امنیت بالا خدمات ارزهای دیجیتال را به کاربران عرضه می کند.

ووچر پرفکت مانیچیست؟

تا پیش از این، در موسسات بین المللی مالی اعتباری نظیر پرفکت مانی از چک های بانکی، جهت حمل نکردن پول نقد بهره برده می شد. ولی امروزه این امر تقریبا ، منسوخ شده و جای خود را به ووچرها داده است. در حقیقت ووچر پرفکت مانی، نوعی چک دیجیتالی بین المللی است که در اختیار شما قرار می گیرد.

سام اکسچنجر جهت ایجاد ووچر پرفکت مانیو انجام تبادلات مالی ، یاریگر شما خواهد بود. کافی است به این وبسایت مراجعه کنید تا بتوانید از طریق سام اکسچنجر، ووچر پرفکت مانیخود را تهیه نمایید.

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر :

 

 

 

 

خرید و فروش پرفکت مانیدر سام اکسچنجر

سام اکسچنجر، با دارا بودن تجربه کافی در خصوص تبادلات مالی و اعتباری بین المللی محلی مناسب برای انجام خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی است. شما به راحتی می توانید ووچر پرفکت مانیرا، از سایت سام اکسچنجر تهیه کنید . علاوه بر آن همانطور که گفته شد در این سایت خدمات خرید و فروش پرفکت مانیبه مشتریان ارائه می شود. چرا که ایجاد یک ووچر در پرفکت مانی، ممکن است همراه با دردسرهایی برای کاربران باشد.

برای خرید و و فروش پرفکت مانی، کافی است به وبسایت www.samexchanger.com مراجعه کنید تا در کمترین زمان و با پرداخت کمترین قیمت بتوانید تبادلات مالی خود را در پرفکت مانی انجام دهید. در این سایت فروش پرفکت مانی با کمترین قیمت و بالاترین امنیت اقدام می شود. همچنین تمام اطلاعات هویتی شما نزد این کاملا ً محرمانه خواهد بود. علاوه برآن لازم به ذکر است که این سایت پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه با سایت های شرط بندی و قماربازی همکاری نمی کند.

هدف صرافی ارز دیجیتال سام اکسچنجر، رضایت کاربران از ارائه خدمات است. چرا که مهم ترین مسئله برای مدیریت سام اکسچنجر، مشتری مداری و جلب رضایت کسانی است که برای تامین اکانت یا خرید و فروش پرفکت مانیبه این سایت مراجعه می کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

ادکلن با قیمت مناسب

 

ادکلن مردانه امپر مدل Genesis Noir

جستجوگران دنیای ادکلن از سال‌ها قبل با محصولات کمپانی"امپر"(Emper) از طریق ادکلن‌های مشهوری مانند اپیک ادونچر"،"لجند" و "پرزیدنت" آشنا هستند، محصولاتی تجربه شده و مورد قبول در بین نسل جوان ایران. اکنون ادکلن جنسیس Genesis Noir(جنسیس نویر)، محصولی گرم و تند از همین کمپانی مشهور در خدمت شماست!

ویژگی ادکلن Genesis Noir ایجاد فضایی گرم بوده و یادآور طبیعتی تابستانی در اطراف شما خواهد بود. چه در نزد کسی که از این ادکلن استفاده می‌کند و چه نزد کسانی که مخاطب رایحه‌ی آن هستند، قابلیت برآورده کردن سلیقه‌های متفاوت تجربه شده است. انتخاب نت‌های اصیل و طرز و ترتیب آزاد شدن آن‌ها از اصولی پیروی کرده است که آقایان جوان با هر سلیقه‌ای می‌توانند از آن با اطمینان خاطر استفاده کنند.

 همان‌طور که رنگ آبی، مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرد، این ادکلن نیز در دنیای رایحه‌ها چنین حالتی را داراست. شاید شما عاشق این ادکلن نشوید اما امکان ندارد که آن را نپسندید.

هم‌چنین بسیار بعید خواهد بود آقای جوانی که سلیقه‌اش را دقیقاً نمی‌دانید و می‌خواهید هدیه‌ای به او بدهید این ادکلن را نپسندد. از لحاظ برآورد ظاهری نیز در بدنه‌ی این ادکلن نوعی سلفون جدید  به کار رفته و به همین دلیل گران‌تر از قیمتش نشان می‌دهد! قیمت ادکلن  Genesis Noi با توجه به کیفیت ارایه شده در آن در سخت‌گیرانه‌ترین حالت نیز قابل قبول است.

نت اولیه: نعناع، لیموترش، گشنیز، نت میانی: پرتقال، ادویه‌جات. نت اصلی: مشک، بلوط، چوب سدر

ادکلن مردانه سریس اسپلندور بلک Splendor Black حجم 100 میلی لیتر

این ادکلن جزو ادکلن های معروف مردانه باقیمت مناسب هست. کشور سازنده این ادکلن سوییس است و نت‌های اولیه این ادکلن نارنج، لیمو و نت‌های سبز می‌باشند. پس از گذشت مدتی بوی خوش گل فریزیا، زنبق دره و ماگنولیا استشمام می‌گردد. نت‌های پایانی نیز عنبر، مشک سفید و چوب درخت سرو هستند که هر کس با استشمام آن از خود بیخود می‌شود. قیمت ادکلن اسپلندور

در شیک فام بسیار عالی عرضه میشود.

میزان ماندگاری بوی این ادکلن عالی بوده و با میزان پخش بوی عالی در میهمانی‌ها توجه همه افراد را به شما جلب خواهد کرد!

 ادکلن مردانه امپر کوبیسم Qubism حجم 100 میلی لیتر

ادکلن کوبیسم مردانه یک ادکلن گرم و انرژی‌بخش شرقی است. واژه‌ی «کوبیسم» یک سبک نوع سبک نقاشی است. کوبیسم این کلمه از کوب فرانسه به معنی مکعب مشتق است . آقای دکتر معین آرد: مکتب نقاشی است که در آن نقاش اشیاء را به شکل‌های هندسی نشان می‌دهد. در این مکتب نقاش می‌خواهد قسمت‌های نامرئی و جهات مختلف و عناصر اساسی اشیاء و مناظر را بر روی تابلو متراکم ساخته ، در یک‌لحظه نشان دهد. این سبک به دنبال این است که تمام ابعاد یک جسم را روی یک صفحه‌ی نشان دهد و این‌گونه صفحه‌ای تنها دو بعد دارد. کنار هم گذاشتن چند بعد روی یک جسم، نه آن را زیباتر می‌کند و نه ماهیت آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین، چیزی که روی بوم می‌بینید، باید حاصل کار استادی بسیار ماهر باشد تا بتواند به‌عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته شود. حال می‌خواهیم راجع ‌به ادکلن مردانه کوبیسم بگوییم که تولید برند شرکت امپر (Emper) است. شیشه‌ی مشکی ادکلن کوبیسم یک مکعب کوتاه‌قد و جمع‌وجور است که روی آن، نام Qubism بارنگ روشن درج‌شده است که به‌وضوح قابل‌مشاهده است. در بطری که قسمت بالای آن به رنگ بطری و سیاه‌رنگ و قسمت پایین آن شفاف و بی‌رنگ است، به‌خوبی روی بطری سوار شده است. به گفته‌ی سازنده، رایحه‌ی این ادکلن هم بوی ادویه‌های تازه می‌دهد و هم بوی علف را به مشام شما می‌رساند.ادکلن با قیمت مناسب



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما راد

نحوه بروز تغییرات در رنگ چشم جنین در دوران بارداری

بسیاری از مادران در زمان بارداری به این می اندیشند که رنگ چشم کودکشان چه رنگی خواهد شد و آیا کودکشان رنگ چشم خودشان را به ارث می برد ؟ در این بخش از نمناک متن بسیار جالبی درباره اینکه رنگ چشم کودک شما چه رنگی می شود برایتان آماده کرده ایم پس با ما همراه باشید.چشم جنین

چشم جنین

چه عواملی رنگ چشم جنین شما را تعیین می کند

تعیین رنگ چشم جنین

تعیین رنگ چشم جنین در بارداری

رنگ چشم در کودکان مختلف متفاوت است برخی از کودکان دارای رنگ چشم آبی یا سبز و برخی دیگر دارای رنگ چشم قهوه ای هستند . عامل اصلی تعیین رنگ چشم در نوزادان ژنتیک و وراثت می باشد و رنگ چشم نوزاد ، به رنگ چشم هر دو والدین بستگی دارد. رنگ چشم یک ویژگی فیزیکی است که توسط جفت شدن ژن های پدر و مادر مشخص می شود و هر کودک از هر یک از والدین اش 50 درصد مواد ژنتیکی رنگ چشم را به ارث می برد.دو ژن گرفته شده از پدر و مادر می توانند به هم شبیه یا از هم متفاوت باشند.

رنگ چشم جنین

عوامل موثر در تعیین رنگ چشم جنین

  • ژن رنگ تیره بر رنگ روشن همیشه غالب است ژن قهوه ای بر ژن سبز و آبی غالب است؛ سبز بر آبی غالب است و آبی نهفته است.
  • به دلیل غالب بودن رنگ چشم قهوه ای ، اگر فردی دارای دو ژن قهو ه ای و یا یک ژن قهوه ای ، یک ژن آبی باشد ، رنگ چشم او قهوه ای می شود.
  • در صورتی رنگ چشم کودک آبی می شود که پدر و مادر هر دو دارای چشم آبی باشند و کودک ژن رنگ چشم آبی را از هر دو والد دریافت کند.
  • رنگ چشم کودک سبز خواهد بود اگر کودک ژن رنگ چشم سبز را از هر دو والد بگیرد یا یک ژن آبی و یک ژن سبز دریافت کند.

رنگ چشم از کجا می آید؟

جنین چشم رنگی 

چگونه چشم جنین رنگی می شود

در چشم بافت پوششی به نام عنبیه وجود دارد که دارای رنگدانه های مشکی و کوچکی به نام ملانین است . رنگ چشم به وجود و پراکندگی ملانین بستگی دارد به صورتی که اگر این رنگدانه ها پراکنده باشند رنگ چشم تیره و اگر پراکندگی رنگدانه ها کم باشد چشم روشن می شود.

چند ژن تعیین کننده رنگ چشم هستند که برخی از آنها تاثیر گذار تر از بقیه می باشند . یکی از ژن های اصلی تعیین کننده رنگ چشم ژن OCAZ است که با رمز گذاری پروتئینی با عنوان P ملانین تولید می کند و موجب رنگی شدن چشم می شود. تاثیر گذاری این ژن بر رنگ چشم 74 درصد است. تحقیقات جدید نشان داده جهشی کوچک در OCAZ تولید ملانین عنبیه را محدود می کند وسبب می شود رنگ چشم آبی شود اما اگر فعالیت این ژن کاملا محدود گردد رنگ چشم فرد قرمز می شود و فرد دچاربیماری زالی می گردد.

 تعیین رنگ چشم جنین در بارداری 

نقش وراثت در تعیین رنگ چشم جنین

از ژن های فرعی دیگری که تاثیر کمتری در تعیین رنگ چشم دارند ژن های Eycl1، Eycl2 و Eycl3 هستند که موجب بروزرنگ های مخلوطی مثل سبز مایل به آبی، طوسی مایل به آبی، قهوه ای، بلوطی و ... در افراد می شوند.

دو چشم با دو رنگ متفاوت

شاید شما نیز افرادی را دیده باشید که رنگ چشم هایشان با یکدیگر متفاوت است ، برخی از این افراد خاص بودن رنگ چشم هایشان را دوست دارند ولی برخی دیگر این حالت را نمی پسندند و به همین علت از لنز استفاده می کنند.

تفوت رنگ دو چشم جنین

چرا رنگ 2 چشم برخی از افراد متفاوت است

این اختلال در انسان ها نادر است و به علت جهش ژن و متفاوت بودن میزان ملانین موجود در هر یک از عنبیه ها است . این اختلال می تواند ارثی و یا به علت مصرف برخی داروهای خاص که مقدار رنگدانه در هر یک از چشم ها افزایش یا کاهش می دهند ؛ باشد.این اختلال متفاوت بودن رنگ چشم ها با یکدیگر ،در حیوانات رواج بسیاری دارد.

آیا رنگ چشم جنین تغییر می کند؟

اکثر نوزادان با چشم های آبی متولد می شوند به این دلیل که کمی زمان برای تولید ملانین رنگدانه لازم است و شما نمی توانید دقیق رنگ چشم های کودک را تا شش ماهگی تعیین کنید زیرا در این مدت مقدار ملانین کاهش یا افزایش می یابد.

ثابت شدن رنگ چشم

رنگ چشم جنین چه زمانی ثابت می شود

درجهان رنگ چشم های متفاوتی وجود دارد اما در برخی نقاط جهان برخی رنگ چشم ها نسبت به بقیه بیشترند مثلا در اروپا رنگ بلوطی یا خرمایی بیشتر است و در کشورهای آمریکایی ، هند و ترکیه رنگ های چشم روشن مانند سبز، آبی و طوسی فراوانی بیشتری دارند اما رنگ غالب در سراسر جهان رنگ قهوه ای مایل به مشکی است.

به طور کلی در مورد رنگ چشم جنین

 تغییرات در رنگ چشم جنین

نحوه بروز تغییرات در رنگ چشم جنین

  • اگروالدین هر دو دارای چشم قهوه ای باشند، 75٪ احتمال دارد که کودکشان چشم قهوه ای شود.
  • اگروالدین هر دو دارای چشم آبی باشند، 99٪ احتمال دارد که کودکشان چشم آبی شود.
  • اگروالدین هر دو دارای چشم سبز باشند، 99٪احتمال دارد که کودکشان چشم سبز شود.


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 2 / 1398 | نظرات ()